عطایی: چیدمان بد حریف کار ما را آسان کرد

۰۸اردیبهشت،

120-145.jpg

بهروز عطایی پس از کسب دومین پیروزی مقابل «لیونگ چین» و صعود به فینال گفت: چیدمان بد حریف در ابتدای بازی کار ما را آسان کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله پس از صعود به فینال چهاردهمین دوره رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: بازی سختی مقابل چین در مرحله نیمه نهایی داشتیم چون قبلا با این تیم بازی کرده بودیم. دو تیم شناخت مطلوبی از یکدیگر داشتند و این موضوع من را قدری نگران کرده بود. اما چیدمان بسیار بد حریف در ابتدای کار سبب شد تا بسیار زود به نتیجه برسیم. آن‌ها با بازیکنان ذخیره و جایگزین وارد زمین شدند ولی خوشبختانه نگرش ما نسبت به تاکتیک‌های بازی جواب داد و به راحتی حریف را شکست دادیم.

وی ادامه داد: ما عملکرد خوبی داشتیم بازیکنان من حرفه‌ای می باشند و مطمئنا از این بردها مغرور نمی‌شوند. انتظار داشتیم که بازی مرحله نیمه نهایی سخت‌تر باشد. خوشبختانه با تسلط کار را آغاز کردیم و پیروز شدیم. ما به توانایی‌های خود واقف هستیم و با آمادگی کامل در این رقابت‌ها شرکت کردیم.

وی با تقدیر از عملکرد “پتکوویچ” پاسور صربستانی تیمش گفت: وی یکی از بهترین و آماده‌ترین پاسورهای حال حاضر در سطح بین‌المللی است و در این تورنمنت نیز با اختلاف قابل توجهی نسبت به سایر پاسورها به عنوان بهترین نوع خود معرفی می‌شود.

عطایی در پاسخ به این پرسش که دوست دارید حریف بعدی شما چه تیمی باشد افزود: هر دو تیم قطر و چین تایپه خوب می باشند. البته سبک بازی آن‌ها متفاوت است. برای ما فرقی نمی‌کند که با کدام تیم روبه‌رو شویم. هدف ما قهرمانی است و برای رسیدن به آن می‌جنگیم. تیم چین تنها برای حضور در جمع چهار تیم تلاش می‌کرد و به هدف خود رسید. فکر می‌کنم بازیکن شماره ۸ آن‌ها قدری مصدوم بود به هر حال آمادگی لازم را نداشت و نتوانست به این تیم کمک کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.