عطش خورشید به بهمن رسید

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش عطش خورشید به نویسندگی وکارگردانی مهرداد محرابی و احسان عباسی از شنبه هفتم دی ماه به مدت هفت شب؛ در فرهنگسرای بهمن اجرا می‌شود.

به گزارش  هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن؛ نمایش عطش خورشید با بهره گیری از اشعار تعزیه در قالب حرکات فرم، موسیقی آوایی، نور وجلوه های بصری؛ با حضور ۳۶ تن از بازیگران برجسته استان گلستان و تهران، روایتی متفاوت از وقایع پیش از رخداد عاشورا و حماسه کربلا را به نمایش می گذارد.

علیرضا پورمحمد، مهدی حکیمی، احسان عباسی، مهرداد محرابی، مهدی سفرپور، مسلم اسماعیلی، فاطمه احمدی، فرزاد شیخ نظری، بابک تهرانی، رحمان هزار جریبی، شایان نعیمکار، متین قرنجیک، محمد زینعلی، آرش اژدر و … در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

نمایش”عطش خورشید”در اولین جشنواره سراسری تئاترآیات قرآنی سال برگزیده عناوین برترکارگردانی، نورو طراحی لباس و درسال های ۹۱و۹۲ در سومین جشنواره فجر استان گلستان با اسقبال چشمگیر تماشاگران مواجه بوده است.
گفتنی است؛ فرهنگسرای بهمن با همیاری فرزند شهید طیب حاج رضایی و به یاد بود پدر بزرگوارشان از شنبه هفتم دیماه به مدت هفت شب از ساعت ۱۷ تا ۱۹درتالار نغمه میزبان عموم شهروندان وهنردوستان است .

عموم علاقه مندان برای تماشای رایگان این نمایش بزرگ می توانند به نشانی میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن، تالار نغمه؛ مراجعه کننند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۵۵۰۵۱۳۸۶ تماس گرفته یا از پایگاه اینترنتی www.bahman.farhangsara.ir بازدیدکنند .
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.