عقب نشینی اسراییل از تهدید ایران

جام جم آنلاین: رزمایش پیامبر اعظم ۷ که اقتدار و توانمندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در حفظ نظام و مردم در برابر تهدیدات قهرآمیز دشمنان به نمایش گذاشت، رژیم صهیونیستی را در زمینه هرگونه اقدام تجاوزگرانه علیه ایران به تعلل واداشت.

به گزارش روز یکشنبه شبکه خبری العالم، گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی همزمان با تصاویری که از مراحل مختلف رزمایش پیامبر اعظم ۷ از این کانال پخش می شد گفت: ایران در پاسخ به اقدام اروپا در تحریم نفت، رزمایش نظامی گسترده پیامبر اعظم ۷ را برپا کرد.

گزارشگر اسرائیلی گفت: ایرانیها از آغاز رزمایش تا کنون موشک سجیل را به نمایش نگذاشتند.کارشناسان ایرانی در صدد پیشرفت و ارتقای عملکرد این سامانه موشکی هستند.

وی افزود: هدف ایران از برگزاری این رزمایش نمایان ساختن اقتدار رزمی و نظامی سپاه پاسدران است.

گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین گفت: همزمان با اقدام اروپا در اجرای طرح تحریم صادرات نفت ایران، صد نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بستن تنگه هرمز را خواستار شدند.

تلویزیون اسرائیل در همین حال بخشی از اظهارات “رامین مهمان پرست” سخنگوی وزارت امور خارجه را در این زمینه پخش کرد که در تناقض با القائات این شبکه است.

مهمان پرست تصریح کرد: تمام اقتدار خود را برای بکارگیری شرایط مناسب در حفظ امنیت خلیج فارس و عبور و مرور انرژی بکار خواهیم گرفت.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.