“عقربه ها خوابشان می آید” نقد و بررسی می گردد

۰۹م آذر ،

رمان “عقربه ها خوابشان می آید” برگزیده سومین جشنواره داستان انقلاب به نویسندگی معصومه عیوضی، چهارشنبه ۲۹ آذر ماه با حضور کارشناسان مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری حوزه هنری؛ کارگاه قصه و رمان مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری در سلسله نشست های ادبی خود، رمان برگزیده سومین جشنواره داستان انقلاب در بخش نوجوان با عنوان “عقربه ها خوابشان می آید” نوشته معصومه عیوضی را مورد نقد و بررسی کارشناسانه قرار می دهد. داستان “عقربه ها خوابشان می آید” به زندگی نوجوانی در قبل از انقلاب می پردازد. شخصیت اصلی داستان  نوجوانی است که به همراه دوستش در راهپیمایی ۱۷ شهریور۵۷ حضور داشته و دوست خود را در میان جمعیت گم می کند و به او الهام می گردد که دوستش به شهادت رسیده است و … .

 به گفته نویسنده رمان”عقربه ها خوابشان می آید”، نام کتاب برگرفته از بخش هایی از داستان است که زمان برای این نوجوان در لحظه ای که فرد احساس می کند که دوستش به شهادت رسیده است سنگین می گردد.
معصومه عیوضی متولد ۱۳۴۶در تهران است. وی تحصیلات خود را در رشته  کارشناسی زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه الزهرا (س) به اتمام رسانده است و در حال حاضر دبیر ادبیات است.
در کارنامه ادبی این نویسنده  می توان به کسب رتبه در مسابقات داستان نویسی دفاع مقدس (یوسف ) ، سه دوره برگزیده در مسابقه ادبی سوختگان وصل، برگزیده در مسابقه ادبی یاد و یادگار اشاره کرد.
لازم به ذکر است؛  از این نویسنده تا به حال کتاب های “بانوی نمونه اسلام”، “تعاون و همکاری”، “دیوارهای خاکستری”، “سیمای رهبری” و … به چاپ رسیده است .
گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند برای حضور در این محفل ادبی از ساعت ۱۵ و سی دقیقه روز یاد شده به حوزه هنری واقع در خیابان سمیه – نرسیده به پل حافظ – سالن اوستا مراجعه کنند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.