عکاسان جدید به عکاسی از اجرای کارگردان های مشهور اشتیاق دارند

۱۹م آذر ،

عکاسان جدیدالورود اشتیاق زیادی نسبت به عکاسی کردن از اجرای کارگردان ها و بازیگران مشهور دارند.

رضا موسوی، عکاس تئاتر در گفتگو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران در اشاره به استقبال عکاسان علاقه‌مند به عکاسی تئاتر گفت: این عکاسان بهتر است ابتدا کار خود را با عکاسی از تئاترهای خیابانی آغاز کنند.
وی در خصوص عکاسی تئاتر خیابانی و نبود استقبال از آن گفت: عکاسان جدیدالورود دوست دارند که آغاز کار خود را با عکاسی از اجرای کارگردان ها و بازیگران مشهور در سالن های معتبر آغاز کنند.
موسوی با اشاره به تئاتر به‌عنوان دغدغه  اصلی برای عکاسان فعال این حوزه، اظهار داشت: عکاسان تئاتر فکر و ذهن خود را به صورت تمام وقت صرف این حوزه کرده اند و شرایط حاکم بر تئاتر جامعه برای آنها اهمیت دارد.
عضو هیئت مدیره انجمن عکاسان تئاتر در اشاره به وضعیت اقتصادی عکاسان این ژانر گفت: متأسفانه وضعیت مطلوبی بر اقتصاد این حوزه حکم فرما نیست.
وی تأکید کرد: در خیلی از اجراها عکاسان از آشناها و دوستان کارگردان می باشند و به نوعی عرصه برای فعالان این حوزه محدود است.
موسوی با اشاره به موارد استفاده از عکاسهای تئاتر گفت: استفاده از آنها در پوستر، تبلیغات شهری و ارسال برای رسانه ها صورت می گیرد.
وی اشاره کرد: عکاسان تئاتر اگر نگاه و زاویه دید متفاوت تری نسبت به بقیه نداشته باشند قادر به خلق اثری چشمگیر در این ژانر نیستند. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.