عکاس مشهور موبایلی دنیا در جشنواره همراه تهران

۳۱فروردین۱۳،

ریچارد کوچی هرناندز، یکی از مشهورترین عکاسان موبایلی دنیا روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت ، همزمان با اولین روز از اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران به صورت ویدئو کنفرانس سخنرانی می کند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستادخبری اولین جشنواره «فیلم و عکس همراه تهران»، نشست «عکاسی موبایلی و خیابانی» جشنواره به شیوه (ویدئو کنفرانس) و با سخنرانی ریچارد کوچی هرناندز در اولین روز جشنواره برگزار می گردد.
ریچارد کوچی هرناندز، روزنامه نگار چند رسانه ای و یک عکاس موبایلی است او برنده جایزه  Emmy     و تهیه کننده‌ی فیلم های چند رسانه ای نیز هست. ریچارد کوچی همچنین استادیاری رسانه‌های تازه در مدرسه عالی خبرنگاری در    دانشگاه برکلی را بر عهده دارد.
به اعتقاد، هرناندز با رعایت ۱۰ نکته می توان با استفاده از دوربین های اسمارت فون ها یا دیگر تلفن های همراه بهترین عکس ها را به ثبت رساند.
در این ویدئو کنفرانس هرناندز تجربیات خود از عکاسی موبایل و تکنیک های عکاسی خیابانی را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.
علاقه مندان می توانند ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ چهارشنبه (۴اردیبهشت) به پردیس سینمایی ملت به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بزرگراه نیایش، مقابل بزرگراه کردستان مراجعه کنند. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.