عکس های خود را به نقاشی تبدیل کنید + دانلود

۲۶خردادماه،

با یک نرم افزار ساده می توانید تصاویر خود به نقاشی های جالب و زیبا تبدیل کنید.

به گزارش اورژانس ITممتازنیوز، FotoSketcher یک نرم افزار بسیار جالب و قدرتمند در زمینه تبدیل تصاویر دیجیتالی به تصاویر هنری می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا تصاویر دیجیتالی را بصورت نقاشی و کار با دست در آورید. کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده ست و کافیست عکس مورد نظر خود را که در مناظر و یا سایر مناطق گرفته اید را وارد نرم افزار کنید و سپس خود نرم افزار به صورت خودکار ویرایشهای لازم را بر روی آن انجام می دهد و در آخر عکس واقعی شما را تبدیل به عکس نقاشی می کند که البته برای طبیعی تر شدن عکس آنرا در قابی شیک قرار می دهد تا به عکس نقاشی جلوه ی حقیقی تری را بدهد.


 

همچنین اگر شما از کیفیت عکس تبدیل شده به نقاشی راضی نبودید می توانید به صورت دلخواه تنظیمات آنرا جا به جا کنید تا سبب کیفیت بیشتر نقاشی گردد. علاوه بر قابلیت تبدیل عکس به نقاشی، این نرم افزار دارای قابلیت های جالب دیگری نیز می باشد در واقع در نرم افزار چندین مد مختلف قرار دارد که هر مد عکس شما را به عکس طراحی تبدیل می کند مد هایی مانند هاشور ، چهار خانه ، خطوط سیاه و سفید ، شطرنجی ، کارتونی و بسیاری از مد های دیگر. بعلاوه در این نرم افزار ابزارهای دیگری هم قرار گرفته اند مانند ابزار نوشتن که می توانید پس از تبدیل عکس به نقاشی اسم خود را به گوشه نقاشی با فونت های بسیار زیبا اضافه کنید.

 یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این نرم افزار امکان چاپ آنی عکس تبدیل شده توسط پرینتر است زیرا در آن گزینه چاپ مستقیم قرار دارد که می توانید با استفاده از این گزینه به محض ساخته شدن نقاشی آنرا بر روی کاغذ در سایزهای مختلف چاپ کنید. این نرم افزار به صورت کاملآ رایگان انتشار یافته و شما برای کار با آن نیازی به کرک و رجیستر نخواهید داشت.

برخی از ویژگی های این نرم افزار:


– تبدیل آسان عکس های واقعی به عکسهای نقاشی.
– امکان تغییر رنگ قسمتهای مختلف عکس تبدیل شده.
– تبدیل آسان عکس های واقعی به عکسهای جالب کارتونی.
– امکان تغییر تنظیمات نرم افزار به صورت دلخواه.
– قابلیت زوم بر روی عکس در محیط نرم افزار.
– امکان تغییر سایز عکس.
– امکان چاپ کارتون بر روی کاغذ توسط پرینتر.
– قابلیت برگرداندن رنگهای حذف شده بر روی عکس.
– داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.
– سازگار با ویندوز های مختلف.
– داشتن حجم مناسب.
– کاربرد آسان.

برای دانلود FotoSketcher کلیک کنید.
توضیح : این نشخه قابل حمل نرم افزار است و نیاز به نصب ندارد.کافیست تا آن را از حالت فشرده خارج کرده و اجرا نمایید.برای این کار می توانید از نرم افزار Win RAR کمک بگیرید. 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. mahdi:

    خیلی خوبه

  2. mahdi:

    من عاشق این برنامه هام.عالیه عالیه.مرسی

    • mehrad:

      اگه تونستی پیداش کنی خیلی مردی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.