علاج اقتصاد ایران مبنایی اسلامی دارد/ اقتصاد مقاومتی جهت بنیان سازی برای شکوفایی اقتصاد شکل گرفته است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: مردم همه می‌دانند که علاج اقتصاد ایران مبنایی اسلامی دارد و اگر مجریان انسان‌های بی‌اعتقادی باشند، این سیاست اجرایی نمی‌شود.

“اسدالله بادامچیان” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به راهبرد مدنظر “مقام معظم رهبری” مبنی بر “اقتصاد مقاومتی” اظهار داشت: در برهه‌ای خاص از انقلاب، “رهبری معظم” برنامه اقتصاد مقاومتی را پس از مشورت با “مجمع تشخیص مصلحت نظام” که از دیدگاه‌های مختلفی شکل گرفته است ابلاغ می‌فرمایند، خبر مسرت بخشی است.

وی با اشاره به آیه‌ای مبنی بر”اهمیت جهاد در راه خدا” از قرآن کریم، اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی برپایه اصول و بنیادی مرصوص شکل می‌گیرد، به این معنا که شکوفایی اقتصادی در نظام جمهوری اسلامی پس از دوره‌های فراز و نشیب بایستی در پایه‌های محکمی بتواند برج‌های بلندی را بسازد تا زمینه را فراهم کرده و ساختمان را با استقامت بگرداند.   
 
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی اقتصاد مقطعی و ریاضتی نبوده و در نظرات حضرت “امام (ره)” و “مقام معظم رهبری”، همچنین در “قانون اساسی” مطرح شده است، افزود: این اقتصاد غیر از اقتصاد لیبرال دمکراسی کاپیتالیستی، سرمایه داری غربی و اقتصادی با دیدگاه سوسیالیستی و کمونیستی تنظیم شده است، اقتصادی است که با بنیان سازی برای شکوفایی اقتصاد کشور شکل گرفته است.   
 
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: جامعه ایران در سه دهه به گروه‌های چپ که شعار فقر و غنا می‌دادند، همچنین گروه‌هایی که با تفکرات تکنوکرات غربی بودند و گروه‌های یکطرفه تندی که تلاشی بی‌پایه و اساس داشتند، گرفتار شد.   
 
بادامچیان افزود: حال دولت یازدهم در مسیر جدیدی است که از سوی “مقام معظم رهبری” ترسیم شده است و بایستی با استفاده از تجربیات و دانش سه دهه گذشته، این سیاست را به پیش ببرد.   
 
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مسئله این است قانون‌ها بسیار خوب تنظیم می‌شوند، اما ضمانت اجرا و مجری خوبی ندارند، افزود: مردم همه می‌دانند که علاج اقتصاد ایران مبنایی اسلامی دارد و اگر مجریان انسان‌های بی‌اعتقادی باشند، این سیاست اجرایی نمی‌شود.  
 
نایب رئیس جبهه پیروان تاکید کرد: دولت یازدهم بایستی از کسانی در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی استفاده کند که اعتقاد عمیق اسلامی داشته و با ایمان کامل برنامه‌های ویژه این اقتصاد را طراحی کند، همچنین از همه امکانات گروه‌های موجود در کشور استفاده کند.   
 
قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: مجریان اقتصاد مقاومتی بایستی از توانایی متخصصین و باسابقه‌های مورد اعتماد نظام جمهوری اسلامی در طول سه دهه استفاده کند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.