علاقه ای iبه خوانندگی و مجری شدن ندارم

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

هومن برق نورد در گفت و گو با هنرآنلاین

برق نورد که این روزها او را در سریال دزد و پلیس میبینیم،از پیشنهادهای مختلفی که برای مجری گری تلویزیون iبه او شد گفت اما تاکید کرد علاقه ای iبه این کار ندارد.

هومن برق نورد بازیگر مجموه تلویزیونی ” دزد و پلیس ” iبه کارگردانی سید آقاخانی درگفت وگو با هنر آنلاین درمورد حضورش در این مجموعه عنوان کرد : در مجموعه ” ساختمان پژشکان ” با محسن چگینی تهیه کننده و اغلب گروه سازنده تجربه خوب و موفقی داشتم و بعد از دادن پیشنهاد و خواندن فیلم نامه بازی در مجموعه ” دزد و پلیس ” را پذیرفتم .
 

بازیگر ” کیفر ” ضمن اشاره iبه وجوهات متفاوت شخصیت داود افزود : داود آدم خوش قلب و یک گنده لات محسوب می گردد و بازی در این نقش برایم جذابیت داشت و بازیگر نقش مقابلم iبهنام تشکر هم در ارائه بازی درست و هماهنگ با یکدیگر کمک های بسیار iبه من انجام داد.

برق نورد در مورد نوع حرف زدن داود گفت : این نوع تو دماغی حرف زدن نیاز این شخصیت بود و بعد از اینکه iبه نوع و فرم صدا رسیدم در طول بازیم آن را یکنواخت ارائه کردم و با توجه iبه تجربیات تئاتریم برایم حفظ راکورد حرف زدن کار دشواری نبود .
 

این بازیگر در مورد این پرسش که iبه چه سبب بعد از درخشش در مجموعه ” چک برگشتی” پیشنهادات مشابه را نپذیرفته است گفت : بر خلاف انتظار بعد از بازی در این نقش پیشنهادات مشابه بسیاری نداشتم . بعد از پخش ” ساختمان پزشکان ” پیشنهادات مشابهی برای تکرار دوباره نقش ناصر داشتم واین پیشنهادات را قبول نکردم و حتی دوست تهیه کننده ای بسیار مصر بود که در یک برنامه iبه عنوان مجری بازی کنم و من و iبهنام تشکر دوباره همین تیپ را در یک برنامه تلویزیونی در قالب دو مجری تکرار کنیم و من و iبهنام تشکر علی رغم اصرارها تهیه کننده این پیشنهاد را نپذیرفتیم . البته اعتقادی ندارم که یک بازیگر نباید کار اجرا را انجام ندهد . قبول و یا عدم قبول این کار بسته iبه طرز تفکر بازیگر دارد .کما اینکه آلان هم بسیار از بازیگران iبه خوانندگی روی آورده اند . من بازیگریم اگر بسیار مرد باشم . کارم را درست انجام می دهم و تمایلی ندارم این شاخه و آن شاخه بپرم .
 

پایان پیام/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.