علاقه کامبیز دیرباز به بازی در نقش یک دو جنسه

ممتازنیوز:

98498496

کامبیز دیرباز بازیگری که در جشنواره سال قبل درام نه چندان قابل توجه «خاکستر و برف» را داشت در تازه ترین گفتگویش از این مساله سخن گفته که بزرگترین آرزویش بازی در نقش یک کاراکتر دو جنسیتی است. دیرباز در گفتگویی تصویری با رامبد جوان که در قالب یک مجموعه تصویری به نام «اینجا ایرانه» به شبکه نمایش خانگی عرضه شده به صراحت از تراژیک بودن زندگی یک دوجنسه صحبت کرده و بزرگترین آرزویش را بازی در قالب چنین شخصیتی دانسته است. گفته های دیرباز در این باره را در ادامه می خوانید:

دل به دریا می زنم

بارها و بارها از من پرسیده شده که بزرگترین آرزوی حرفه ای ام چیست؟ راستش را بخواهید همیشه از پاسخ دادن به این پرسش سرباز می زدم به جز یک بار در رادیو که در این باره صحبت کردم اما حالا دل به دریا می زنم و می گویم که بزرگترین آرزویم چیست؟ دوست دارم نقش یک کاراکتر دوجنسیتی را ایفا کنم. این مساله شاید برای خیلیها عجیب باشد اما برای خودم، نه چون مستندهای بسیاری درباره این آدمها دیده ام و البته تحقیقات فراوانی هم در این باره انجام داده ام.

اوضاع دردناک این آدمها

فکر می کنم آدمهای دوجنسی به لحاظ اوضاعی که گریبانشان را گرفته زندگی به شدت دردناک و تراژیکی دارند به خصوص که غالب آدمها از اوضاع روحی آنها چیزی نمی دانند و همین مساله سبب ساز عدم درک آنها توسط جامعه می شود.

اهل تجربه گرایی هستم

به شخصه اهل تجربه گرایی و انجام کارهای متفاوت هستم و اصلی ترین دلیلم برای بازی در قالب یک آدم دوجنسه هم همین تجربه گرایی است. البته دوست دارم سناریویی باشد که محوریت آن زندگی چنین آدمی باشد وگرنه اینکه به چنین آدمهایی در حد یکی دو سکانس پرداخته شود فایده ای ندارد. امیدوارم روزی چنین فیلمنامه ای وجود داشته باشد و من هم بتوانم نقش اصلی آن را بازی کنم.

شبکه ایران


اخبار ایران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. متین:

    این نقش خیلی بهتون میاد کامی جون.این خوبه که شما هم به فکر این افراد هستین.کاش میشد منم کنارتون این نقشو بازی میکردم اخه از شما چه پنهون که…که…منم…شما رو دوس دارم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.