علاقه کی روش برای سرمربیگری تاتنهام

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

پورتال  ایران

سرمربی تیم ملی کشورمان از علاقه‌اش برای بازگشت به فوتبال انگلیس یاد کرد و اینکه تمایل دارد سرمربی تاتنهام شود.

پورتال  ایران

در حالی که این روزها از کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم‌های فوتبال تاتنهام، منچستریونایتد و وست‌برومویچ یاد می‌شود، سرمربی ۶۰ ساله کشورمان هم از علاقه‌اش برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس خبر داد

پس از اینکه آندره ویلاس‌بواس روز دوشنبه از سمت سرمربیگری تاتنهام کنار رفت، مسئولان این تیم لیگ برتری به دنبال یافتن جایگزینی مناسب برای وی هستند و کی‌روش یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی هموطن جوان خود در وایت‌هارت لین به شمار می‌رود.

این مربی پرتغالی در مصاحبه‌ای که با برنامه دنیای فوتبال شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی داشت فاش کرد که در گذشته تماس‌هایی با دنیل لوی، مالک باشگاه تاتنهام داشته است.

کارلوس کی‌روش که پیش از این در ۲ مقطع دستیار سرالکس فرگوسن در منچستریونایتد بوده است همچنان به دنبال بازگشت به لیگ برتر انگلیس است. وی در مقطع اول بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۳ در کنار فرگوسن هدایت شیاطین سرخ را عهده‌دار بود و در مقطع دوم پس از سرمربیگری کوتاه مدتی که در رئال مادرید داشت بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ در منچستریونایتد دستیار اول فرگی شد.

سرمربی پیشین رئال مادرید و تیم ملی پرتغال و آفریقای جنوبی اظهار داشت: یکی از آرزوهای مربیگری‌ام بازگشت به فوتبال انگلیس است. من در منچستریونایتد خیلی خوشحال بودم. حضور در اولدترافورد شادترین و برجسته‌ترین دوران حرفه‌ای‌ام به شمار می‌آید.

منبع : آخرین خبر


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.