علت افزایش قیمت نان در مشهد محرمانه است


علت افزایش قیمت نان در مشهد محرمانه است

۱۳:۵۳ (یکشنبه ۲۱ خرداد )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

به دنبال افزایش قیمت نان در مشهد، مسئولان سازمان بازرسی خراسان رضوی اعلام کردند، علت این افزایش محرمانه است.

با پیگیری های خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران مشهد از سازمان بازرسی خراسان رضوی در خصوص قانونی بودن افزایش قیمت نان در مشهد ، مدیرگروه تولید و توسعه این سازمان، با خودداری از پاسخ درباره افزایش قیمت نان گفت: اطلاعات این موضوع کاملاً محرمانه است و ما اجازه نداریم در این باره صحبت کنیم و این تنها با مجوز مدیرکل سازمان بازرسی امکان پذیر است.

الیاسی با تاکید بر عدم رسانه ای شدن این موضوع گفت: شما تنها می توانید با دریافت مجوز از مدیرکل سازمان به پیگیری علت افزایش قیمت نان بپردازید.

با مراجعه خبرنگارممتازنیوز، به روابط عمومی سازمان بازرسی نیز، نتیجه ای حاصل نشد، عرب شاهی، مسئول حوزه مدیریت و روابط عمومی این سازمان گفت: شما مجاز هستید هر خبر را که صلاح می دانید منتشر کنید.

متاسفانه سازمان بازرسی استان در برابر افزایش قیمت نان که یکی از نیازهای اصلی مردم است بی تفاوت رفتار می کند و از بازگو کردن علت این امر، خودداری کرده و آن را محرمانه می داند.

یادآوری می شود: نان در خراسان رضوی برای چندین بار در طی دو سال گذشته با افزایش قیمت مواجه بوده است که در جدیدترین نرخ گذاری حدود ۳۰درصد به قیمت نان افزوده شده است.

افزایش قیمت نان در صورتی رخ داد که مسئولان پیش از این از تامین قیمت ۷۵۰ تومان برای هر پاکت شیر پاستوریزه خبر داده بودند، اما هم اکنون در بیشتر نقاط شهر شیر پاستوریزه با قیمت بیشتری ارائه می شود که در این بین، مردم نبود نظارت کافی را بیشترین علت این امر می دانند.


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.