علت باخت تیم ملی ایران از سوی فدراسیون فشیون بال اعلام شد

با توجه به شکست تیم ملی فوتبال مد لباس و موی کشورمان در برابر تیم لبنان، فدراسیون فشیون بال ایران اعلام کرد این باخت به علت افزایش نرخ ارز و استفاده از پودر پنکیک و ریملهای چینی بوده که بازیکنان قبل از مسابقه آن را استعمال کرده بودند.

به گزارش جیگر، خبر نگار ارسال شده بولتن نیوز به مسابقات برترین ستاره فشیون بال لبنان: با توجه به شکست تیم ملی فوتبال مد لباس و موی کشورمان در برابر تیم لبنان، فدراسیون فشیون بال ایران اعلام کرد این باخت به علت افزایش نرخ ارز و استفاده از پودر پنکیک و ریملهای چینی بوده که بازیکنان قبل از مسابقه آن را استعمال کرده بودند.

برابر گزارش منتشره از سوی فدراسیون فوتبال، مواد آرایشی مورد استفاده در قبل از مسابقه با توجه به استاندارد نبودن موجب تولید کرم آسکاریس از نوع کنیای گاوی شد که علی رغم تمام تلاشهای تیم پذشکی، معالجات به جایی نرسید و متاسفانه اعضای تیم ملی به باخت رضایت دادند.

گزارش تیم پذشکی حاکی از آن است که ژلهای مورد استفاده توسط بازیکنان که برای فشن کردن کیسوان بازیکنان مورد استفاده قرار می گیرد نیز گویا دارای ترکیباتی بوده که به رشد بیشتر کرمهای تنیای گاوی کمک کرده و به این دلیل است که بازیکنان در طی بازی چندین و چند بار درخواست تایم اوت کردند و برای انجام ” شماره یک!” به مرکز مربوطه مراجعه کردند.

به گزارش جیگر، خبرنگار اعزامی به مسابقات گل سر و لباس و زیبایی اندام لبنان، از قبل از این هم احتمال ان می رفت که با توجه به احتمال اول شدن ستاره های ایرانی در مسابقات زیبا ترین بازیکنان جهان، داور مسابقه که از سوی فرانسوی ها پول گرفته بود در نتیجه مسابقه فشیون بال ایران در مقابل فوتبال ایران نامردی کرده و نتیجه را به نفع ملکه فوتبال لبنان تغییر دهد.

به هر حال نماینده حقوقی فدراسیون فشیون بال ایران قول داد تا نسبت به احقاق حقوق ستاره های ایرانی حاضر در لبنان نهایت تلاش خود را مبذول فرماید.

ضمنا تا این لحظه ژیلا از فرانکفورت، نازی از اوتاوا، جیگر از جزایر هاوایی، جونی از لواسوون و چمعی دیگر از هواداران پرو باقرص بازیکنان فشیون بال ایران با ما تماس گرفتند و با بیان اینکه ” ایششش خدا لعنتشون کنه” انزجار خود را از برخورد بی رحمانه مردان قوی هیکل لبنانی از ستاره های فشیون بال ایران ابراز داشتند.

هم چنین از سوی جامعه ایرانیان مقیم لسانجلس و BBC و VOA هم در روزهای آینده میزگردهایی در این خصوص برگزار خواهد شد که البته به وسیله فدراسیون فشیون بال به شدییییییترین وجهی با آن برخورد می شود.

ما جامعه روزنامه نگاران و خبرنگاران فشیون بال هم از همینجا برای فی فی و  جی جی آرزوی صبر می کنیم.

 


بولتن نیوز | bultannews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. نام شما...:

    چقدر شما نمک نشناس و بی معرف هستید چقدر بی جنبه هستید تحمل باخت ندارید شما که وقتی ایران باخت شادی کردی کارلوس کی روش تا قبل از بازی بوسنی برای شما بت شده بهترین بود حالا همه انتقاد می کنید بضاعت ایران بیشتر از این نیست توان بیشتر نداشتیم غول های فوتبال حذف شدن با اون همه ستاره واقعا کارلوس کی روش سزوار سپاسی

  2. نعمت اله امین نژاد:

    وداع تلخ با جام ۲۰۲۴
    بهرحال ما باختیم ولی بیشتر دلیل باخت ما خود بازیکنان بودند تا مربی چون در غرور کاذب با بازی با تیم آرژانتین بودیم و اینقدر این بازی را بزرگ جلوه دادیم که غافل شدیم ازبازی تیم بزرگی مثل بوسنی و همچنین بازیکنانش بودیم .
    علت را جویا شویم ،تیم ملی بوسنی در چند بازی اخیر خود برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ باختی نداشت و با تیمهای بزرگی بازیهای تدارکاتی خود را انجام داده بودند و نتایج خیلی خوبی هم گرفته بود .
    ولی تیم ما چی چه بازی تدارکاتی بزرگی انجام داده بود سه بازی مساوی و با چه تیمهایی .
    این را باید درنظر گرفت تیم بوسنی در برابر تیم ایران یک بازی کلاسیک و بدون استرس را دنبال کرد در صورتیکه تیم ایران بفکر هجوم و دفاع را رها کرده بودند و حتی بدون یک طراح در زمین و بدون هدف کارشان را دنبال میکردند وروی آورده بودند به همان بازی احساسی و بدون منطق .تیم بوسنی با یک بازی منطقی هم در دفاع و هم در ضد حمله عالی کار کرد و حملات آنان حساب شده بود ولی تیم ملی با یک ترکیب از پیش شناخته شده بمیدان آمده و بدون برنامه کار را شروع کرد و صرفا که بتوانیم تیم بوسنی را ببریم ، در صوتیکه تیم بوسنی از تیم بزرگی که تمام بازیکنانش جوان و دونده در باشگاههای بزرگ آلمان و انگلیس توپ می زنند بمیدان آمد، و در نتیجه مزد کارشان با ۳ گل در برابر یک گل اتفاقی گرفتند .
    بازیکنان تیم بوسنی حتی به خودشان این اجازه نداده بودند که گل بزنند آنقدر شادی کنند چون در برابر تیم بزرگی گل نمی زدنند در برابر لیگ ایران گل می زدند نه برابر تیم ملی ایران .
    تیم ایران در دو بازی گذشته خود بفکر این بود که بتواند با یک دفاع خوب و منسجم که فقط گل نخورد پا بمیدان گذاشت و البته خوب هم دفاع کرد و تنها یک گل از دو بازی را دریافت کرده بود.ولی جدا از اینکه تیم بوسنی در دو بازی گذشته خود دو شکست داشت ولی دو شکست نه پرگل که اگر داور گل بوسنی را برابر تیم نیجریه قبول میکرد او بهترین خط حمله را دارا بود. و با سه گل خورده به مصاف تیم ایران آمد و دیدید هر سه گل را در برابر تیم ایران جبران کرد.
    بهرحال ما باید این را قبول کرده باشیم که ما چه کاشته ایم که چه برداشت کنیم .از لیگ ایران این و با چند ماه مربیگری کارلوس کی روش این میشد بهترین نتیجه باشد.
    زمانیکه ما می خواستیم در بازیهای قبل از جام جهانی وارد شویم با بازیهای سراسر استرس و شرایط سختی به اینجا رسیده ایم ،باخت در برابر تیم نچندان مطرح لبنان و درآخرین بازی برد برابر کره این ها را باید اینها را بحساب این مربی خوب گذاشت که با یک روش دفاع خوب و ضد حمله منطقی به نتیجه رسیده ایم و تنها با یک تک مهاجم که تیمها کاملا شناخت داشتند .خب البته نباید از روشهای کی روش هم گذشت که چطور و با چه تدبیری تیم مابه این جام رسیده است.
    اینها را بگذارید در یکطرف ترازوه و تیم ملی را بگذارید در کف ترازوی دیگر که از صفر همه چیزی را ساخت که توانستیم امروز برابر تیمهای بزرگی مثل نیجریه و آرژانتین با دفاع خوب تیم ملی تا اینجا ایستاگی کنیم.
    الان این جام برای ما تمام شده است و از الان باید بفکر تیم المپیک و جوانان باشیم و این سرمایه های آینده فوتبال کشورمان که درچند سال آینده یا بهتر بگویم درچند ماه آینده بازیکنان بزرگی می شوند و می توانند برای ما بهترین تیم باشند و بشوند.
    باید با برنامه چند ساله که تیم کره و ژاپن کار کرده ما هم کار کنیم همه نگوییم قهرمانی میخواهیم بیاییم دور اندیش باشیم بگویم تیم خوب و با بازیکنان مطرح میخواهیم ،کار کنیم تا در برابر تیمهای عربی اولا سری داشته باشیم و بازهم قهرمان آسیا شویم البته با اقتدار مثل بسکتبال و تیم والیبال کشورمان و خیلی از رشته های دیگر ورزشی که الان ما قطبی از ورزش جهان در چندین رشته هستیم ، باشیم .
    اگر بخواهیم با برنامه و طرح نظمی در کارها جلو برویم و هدفمند کار کنیم در چند سال آینده فوتبال ما بهترین در آسیا و حتی جزء تیمهای خوب جهان خواهد شد.
    باید بهترین مربیان خارجی برای تیمهای پایه بیاوریم و تمام داشته هایمان را روی این رده های سنی بگذاریم و آنان را در جوانی رها نکنیم .
    در این جام به تیمها نگاه کنید رادمان سنی خیلی از تیمها ۱۸ الی ۲۴ و ۲۶ است در صورتیکه خیلی از بازیکنان ما چهار سال آینده فوتبالشان دیگر تمام میشود و نسلی نو میخواهیم که جایگزین شود ولی همین تیم مثل بوسنی در چهار سال آینده بهترین میشود این اولین حضور تیم بوسنی بود ولی تیم ملی این چهارمین حضورش بود و میشود گفت تیم با تجربه جام هستیم.
    حال باید گفت ما چه کرده ایم و دیگر تیمها چه کرده اند ما تنها تیمی بودیم که فقط تنها یک گل در این جام بثمر رسانیده و وداع تلخی کردیم و آه حسرت بر دلهایمان ماند و الان باید به تمام چرا پاسخ دهیم و بگویم کی روش باید بماند نه او رفت و دیگری باید جایگزین شود مثل تیم والیبال و باید اعتقاد بدیگر مربیان را داشته باشیم که مربیان خارجی بزرگ هستند و میتوانند در تیم ملی کار کنند و تحول ایجاد کنند.بیایید با دور اندیشی فکر فوتبالمان باشیم با برنامه چند سال کار کنیم تا به جوانان غیرتمندمان اطمینان و اعتماد داشته باشیم ، مثل کاری که کی روش با چند بازیکن تیم ملی کرد تا فردای روشن در فوتبال کشورمان را شاهد باشیم و دیگر حسرت این روزها رانخوریم نه با پولهای آنچنانی و پرکردن جیب دلالهای فوتبال و لیگهای ضعیف آینده را شاهد باشیم و بازو بازبیاییم و زنگ تفریح شویم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.