علت تاخیر در تجمیع سازمان‌های بیمه‌گر

۱۸ام بهمن ،

بینا- مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح، گفت: تفاوت در نوع ارایه خدمات از سوی بیمه های مکمل، تجمیع سازمان های بیمه گر در کشور را با مشکل مواجه کرده است.
به گزارش بینا، فرشاد نجفی پور به ایرنا، افزود: بسیاری از سازمان های بیمه گر، ‌انواع خدمات بیمه مکمل را در کنار بیمه پایه به بیمه شدگان تحت پوشش خود ارایه می کنند.
وی با اشاره به فعال بودن ۱۵ سازمان بیمه گر در کشور، گفت: همه این بیمه ها در موضوع ارایه خدمات بیمه پایه به اشخاص هیچ مشکلی با یکدیگر ندارند.
نجفی پور با بیان اینکه تمام سازمان های بیمه گر در بخش بیمه پایه می توانند با یکدیگر تجمیع شوند، ادامه داد: تفاوت در بخش خدمات بیمه مکمل بسیار بسیار است و هر سازمان بیمه گر، بیمه مکمل مورد نظر خود را برای بستن قرارداد در حوزه درمانی، انتخاب کرده است.
وی افزود: این مساله سبب شده تا این بیمه ها نتوانند در این بخش به طور کامل با یکدیگر متحد شوند، هرچند که مساله تجمیع بیمه ها نیز هنوز انجام نشده است.
وی با اشاره به آمادگی کامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح برای تجمیع بیمه ها، گفت: تاکنون جلسات متعددی را با سازمان بیمه سلامت ایران برای پیوستن بیمه ها به این سازمان برگزار کرده ایم.
نجفی پورتاکید کرد: البته اضافه شدن ما به این مجموعه، منوط به تصمیم فرمانده کل قوا است و ایشان نظر قعطی را در این زمینه اعلام خواهند کرد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.