علت تجمع مقابل نهاد ریاست جمهوری چه بود؟! +عکس

گردآوری توسط گروه اخبار جالب ممتاز نیوز

تاریخ درج :  /۱۱/۰۱
تعداد نمایش : ۲

به گزارش ممتاز به نقل از ایرنا : تعدادی متقاضیان مسکن مهر پرند صبح امروز (چهارشنبه) در اعتراض به افزایش قیمت مسکن مهر مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند. تجمع کنندگان دست نوشته هایی برگرفته از سخنان امیرالمومنین علی (ع) در مورد عدالت و حمایت از محرومان در دست داشتند.

علت تجمع مقابل نهاد ریاست جمهوری چه بود؟! +عکس

تجمع کنندگان که خواستار حمایت دولت از آنها هستند همچنین این دست نوشته ها را در دست داشتند که «روحانی، افزایش قیمت چرا؟» و «روحانی، حامی مستضعفین حمایت، حمایت». شماری از صاحبان واحدهای مسکن مهر پرند هفته گذشته نیز با تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی به درخواست واریز مجدد وجوهی برای واگذاری واحدهای مسکونی خود اعتراض کردنداخیرا به متقاضیان مسکن مهر در برخی مناطق همچون پردیس و پرند اعلام شد که سهم آورده آنها برای تکمیل واحدهای مسکن مهر تا ۱۲ میلیون تومان افزایش یافته است.

حامد مظاهریان معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این باره گفت: دولت یازدهم مسوول افزایش قیمت مسکن نیست و ما در تلاش هستیم تا از طریق ساز و کارهایی به متقاضیان مسکن مهر برای تامین آورده مالی کمک کنیم.

وی با یادآوری افزایش هزینه های ساخت مسکن، خاطرنشان کرد: نمی توان این واقعیت را انکار کرد که افزایش هزینه های ساخت و ساز، سازندگان مسکن مهر را با مشکلات عدیده ای برای اتمام عملیات ساخت مواجه کرده است.

اخبار وب سایت ممتاز
بازنشر: جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.