علت عدم رشد احزاب سیاسی در ایران/ رقابت‌های ناسالم انتخاباتی اخلاق را از جامعه زدوده است

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام گفت: بعضی افراد برای ورود به انتخابات بسیار عجله دارند به نحوی که در ادامه راه در می‌مانند لذا برای شرکت در انتخابات باید در زمان قانونی وارد آن شد.

محمدمهدی عبدخدایی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز،‌ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز گذشته پیرامون انتخابات گفت: متأسفانه رقابت‌های ناسالم انتخاباتی باعث شده است اخلاق در جامعه کمرنگ شود، همچنان که بعضی از مسئولین حق‌الناس را رعایت نمی‌کنند مردم هم به این واجبات بی‌تفاوت شده‌اند.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مخالفین را نباید دشمن حساب کرد و همانطور که امام راحل(ره) در کتابی به دلیل عدم رشد احزاب در ایران اشاره کردند،‌ این عدم رشد به این علت است که در دنیا احزاب علیه نظام حرف نمی‌زنند و تنها علیه سلیقه‌های شخصی افراد صحبت می‌شود اما در ایران احزاب علیه نظام صحبت می‌کنند که این موضوع باعث عدم رشد آنها می‌شود.

عبدخدایی با اشاره به این رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر عدم ورود زودهنگام افراد به عرصه انتخابات گفت: بعضی افراد برای ورود به انتخابات بسیار عجله دارند به نحوی که در ادامه راه در می‌مانند لذا برای شرکت در انتخابات باید در زمان قانونی وارد آن شد.

عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در پایان با اشاره به یکی دیگر از مصادیق سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری مبنی بر شناسایی دشمن اصلی خاطرنشان کرد: جامعه باید با آگاهی وارد انتخابات شود و این آگاهای زمانی حاصل می‌شود که افراد دشمن‌شناس باشند نه اینکه صرف یک اختلاف سلیقه یکدیگر را دشمن تلقی کنند؛ همواره باید به رهنمودهای امام(ره) نیز توجه کرد که ایشان فرمودند همه فریادها باید علیه دشمن باشد،‌ از این رو باید دشمن اصلی که استکبار است مورد هجوم قرار گیرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.