علت مرگ این فرد مشهور بالاخره کشف شد + تصویر

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

 همسر «یاسر عرفات» می‌گوید وی در سال ۲۰۰۴ بر اثر آلودگی به ماده رادیواکتیو «پلونیوم» کشته شده است.«سهی عرفات» که به تازگی نتایج بررسی‌های آزمایشگاهی در سوئیس بر روی بقایای جسد عرفات را دریافت کرده، می‌گوید گزارش آزمایش‌ها نشان می‌دهد که تشعشعات ماده رادیواکتیو پلونیوم دلیل مرگ رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین بوده است.

علت مرگ این فرد مشهور بالاخره کشف شد + تصویر


یاسر عرفات در سال ۲۰۰۴ در سن ۷۵ سالگی در بیمارستانی در فرانسه درگذشت و بدون کالبد شکافی، در رام الله به خاک سپرده شد. بعدها نظریه‌هایی در مورد احتمال مرگ وی بر اثر مسمومیت با مواد رادیواکتیو مطرح شد.

علت مرگ این فرد مشهور بالاخره کشف شد + تصویر


سهی همسر عرفات سال گذشته بعد از گذشت ۸ سال از مرگ مشکوک همسرش، با ارائه شکوائیه‌ای جدید به سازمان قضایی فرانسه، اعلام کرد که عرفات قبل از مرگش در بیمارستان نظامی فرانسه مسموم شده است. وی فرانسه را به دلیل اظهار بی‌اطلاعی درباره علت مرگ همسرش و نابود شدن نمونه‌های پزشکی وی در بیمارستان «پرسی» مورد انتقاد قرار داد.

علت مرگ این فرد مشهور بالاخره کشف شد + تصویر


با شکایت وی، جسد عرفات پس از نبش قبر مورد بررسی قرار گرفت و نمونه‌هایی از آن به آزمایشگاهی در سوئیس ارسال شد تا آزمایش‌های پزشکی روی آن صورت گیرد. نتایج این آزمایش‌ها به تازگی به «سهی عرفات» ارائه شده است.


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.