علت مشکوک جدایی بازیگر مرد مشهور از نامزدش‌ +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از سیمرغ : در آخرین اخبار لئوناردو دی کاپریو ۴۱ ساله و نامزد مدلش از هم جدا شدند. دلیل آن هم مشغله کاری هردویشان بود. به همین دلیل نمی توانند برنامه خود را با یکدیگر هماهنگ کنند!

علت مشکوک جدایی بازیگر مرد مشهور از نامزدش‌ +عکس

لئوناردو دی کاپریو که تاکنون مجرد بوده است، پس از ۴ ماه رابطه عاشقانه با کِلی روربَچ نامزد کرده بود اما گویا با هم به تفاهم نرسیدند و از هم جدا شدند. چند ماه پیش لئوناردو دی کاپریو، نامزد خود را که تنها ۲۵ سال سن دارد ویک مدل می باشد به یک رستوران ایتالیایی در نیویورک دعوت و از او تقاضای ازدواج کرده است. لئوناردو در صحبت هایش گفته بود که زیبایی این دختر، بیش از ظاهرش می باشد.

آنها در ماه ژوئن در نیویورک همدیگر را ملاقات کردند و پس از آن به طور جدی و در مراسم های مختلف در کنار هم دیده شدند. اما آخرین باری که دست در دست هم به عنوان یک زوج دیده شدند، جشن شکرگزاری بوده است.

در آخرین اخبار لئوناردو دی کاپریو ۴۱ ساله و نامزد مدلش از هم جدا شدند. دلیل آن هم مشغله کاری هردویشان بود. به همین دلیل نمی توانند برنامه خود را با یکدیگر هماهنگ کنند!

اگر چه آنها در حال حاضر با هم دوست هستند اما رابطه عاشقانه شان به پایان رسیده است!

این اخبار و هر خبر دیگری در خصوص دی کاپریو در آستانه جوایز سینمایی اسکار و احتمال دریافت این جایزه توسط دی کاپریو ، بسیار مهم و سوال برانگیز می باشند.


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.