علیخانی و ضیاء سوپرمن نیستند !

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

کیوان کثیریان درباره‌ی اجرای برنامه‌‌ی «ماه عسل» ـ ویژه برنامه افطار شبکه سه سیما ـ گفت: آقایان علیخانی و ضیاء هر دو جزو مجریان درجه‌ی سه کشور هستند و نمی‌توان آن‌ها را سوپرمن دانست؛ آنها از جمله مجریان معمولی تلویزیون هستند. مجریان درجه‌ی یک ما جزو خط قرمزهای تلویزیون شده‌اند و بیرون از خط مانده‌اند.

این منتقد با بیان اینکه چند قسمت از برنامه‌ی «ماه عسل» را به خاطر حواشی‌ای که در اجرا داشت، تماشا کرده است، در این زمینه توضیح داد: به نظرم حاشیه‌های اجرای این برنامه کاملا بی‌خودی بود و برنامه خیلی معمولی بود. مهم‌ترین مساله در این برنامه محتواست که به نظرم صحیح طراحی شده است و من معتقدم که بحث اجرا کاملا سلیقه‌یی است.

او تاکید کرد: تغییر یک مجری تلویزیون امری طبیعی است و خیلی هم اتفاق مهمی نیست که مجری یک برنامه تغییر کند.

همچنین کثیریان با توضیح بیشتری درباره‌ی تغییر مجری برنامه‌ی «ماه عسل» بیان کرد: بحث اجرا در برنامه‌های تلویزیونی سلیقه‌یی است. برخی‌ها اصلا اجرای احسان علیخانی را دوست ندارند و یا بالعکس؛ ضمن اینکه خود آقای علیخانی هم از یک مجری دیگر «ماه عسل» را تحویل گرفت و از همان ابتدا مجری نبود. به هر حال تغییر مجری در برنامه‌ها طبیعی است و اگر دو سال آقای ضیاء «ماه عسل» را اجرا کند، همه به او عادت می‌کنند.

کثیریان سپس خاطرنشان کرد: علی ضیاء هم مجری ایده‌آل «ماه عسل» نیست. به نظر من آقای علیخانی و ضیاء هر دو جزو مجریان درجه سوم هستند و نمی‌توان آن‌ها را سوپرمن دانست و از جمله مجریان معمولی تلویزیون هستند. مجریان درجه یک ما جز خط قرمزهای تلویزیون شده‌اند و بیرون از خط مانده‌اند در حالی که یک زمانی همین مجریان درجه یک گل سرسبد تلویزیون بودند. مجریان درجه‌ی یک ما در تلویزیون خیلی کم دیده می‌شوند و اکثر آن‌ها در گود هستند؛ البته این بحث در برنامه‌سازی‌ها و سریال‌سازی‌های تلویزیون هم حاکم است؛ به عنوان مثال ببینید که سریال‌های ماه رمضان سال‌های گذشته را چه کسانی می‌ساختند و الان چه کسانی می‌سازند؟ سال‌های گذشته رضا عطاران، حسن فتحی و … حضور داشتند الان چه کسانی حضور دارند؟

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر چهارشنبه ۲۵ مرداد  مشاهده : ۳   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.