علیرضا عصار: باید به جوانان آزادی عمل بیشتری داد

شنبه ۲۴ تیر – ۰۴:۳۴:۵۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- علیرضا عصار در رابطه با شعر هایی که برای موسیقی هایش انتخاب می کند گفت: در کشور ما بر خلاف بسیاری دیگر از نقاط جهان ادبیات و شعر نقش مهمی را در یک اثر موسیقی بر عهده دارد و این به خاطر بافت غنی فرهنگی ماست. به نظر من شعر، مهمترین رکن در ترانه شعر آن است و من هم در این زمینه حساسیت های خاص خود را دارم.بعلاوه ملودی های آثارم را نیز در بیشتر اوقات خودم می سازم.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، عصار درباره چگونگی رابطه اش با نسل جوان گفت :من تاحدی می توانم از خودم دور شوم اما همواره سعی می کنم حتی اگر کلاسیک هم می خوانم با اوضاع و احوال اجتماع هم خوانی داشته باشد موضوعیت داشتن و سنخیت شعر با احوالات روز جامعه باعث ارتباط با نسل روز می شود.ترانه خلیج فارس را در زمانی خواندم که بحث آن داغ بود و خیلی هم به من فشار آمد اما متاسفانه مجوز پخش نگرفت.
او که میهمان برنامه یک سبد ترانه به سردبیری مهدی شاهرضایی بود ادامه داد: همواره سعی کرده ام آنگونه شعر بخوانم که به نظر خودم درست بوده است و اگر اقبالی نسبت به کارهای من وجود داشته است این لطف خداست.
او همین طور ضمن ابراز علاقه برای خوانندگی بهترین اثر موسیقی ارسالی به جشنواره جوانه افزود: برگزاری این جشنواره اساسا اقدام بسیار خوب و پسندیده ای است به خصوص که در کشور ما اقیانوسی از استعدادها وجود د ارد .
اوتصریح کرد: من رادیو جوان را دوست دارم و به نظرم برگزاری این جشنواره کار فوق العاده ای است البته در زمینه موسیقی باید به جوانان آزادی عمل بیشتری داد تا آثار مجاز خود را با فراغ بال اجرا نمایند من نیز اثر برتری را که در زمینه موسیقی به این جشنواره ارسال شود با کمال میل می خوانم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۴۱۶۳۴۵۷۴۳۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.