علیپور: رهبری فرد به فدراسیون بیاید و جزئیات را به ما بگوید

۲۶اردیبهشت،

رئیس ستاد منشور اخلاقی فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال ما به باشکاه های استاندارد نیاز دارد تا بتواند با تبانی و فساد مبارزه کرد.

حجت الاسلام محمد علیپور رئیس ستاد منشور اخلاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اراده فدراسیون فوتبال بر مبارزه با فساد و تبانی در فوتبال است اما برای چنین کاری باید باشگاه های استاندارد داشته باشیم، باشگاه های ما باید از نظر مالی تأمین باشند تا بتوان با فساد و تبانی مبارزه کرد.

وقتی بازیکن لیگ یکی در طول فصل پول نگرفته معلوم است که با پیشنهاد ۵ یا ۱۰ میلیون تومان خودش را می فروشد.

وی افزود: فوتبال ما قطعاً پاک است و نسبت به فوتبال آسیا و اروپا در این زمینه شرایط بسیار بهتری داریم. ما باید تلاش کنیم تا به سمت باشگاه داری حرفه ای برویم تا دیگر شاهد اتفاقات زشت در فوتبال ایران نباشیم، فدراسیون فوتبال اراده محکمی برای مبارزه با فساد و تبانی دارد و رأی کمیته انضباطی در مورد پرونده تبانی در لیگ یک هم این حرف بنده را تأیید می کند.

علیپور در پایان گفت: کارمان را برای مبارزه با ناپاکی در فوتبال از چند سال قبل آغاز کردیم و مطمئن باشید این اسامی که اعلام شده، ادامه خواهد داشت و همچنان با عوامل ناپاکی در فوتبال در فوتبال مبارزه خواهیم کرد. اشخاصی مثل بهروز رهبری فرد هم که اطلاعاتی در این رابطه دارند و در رسانه ها مطرح می کنند را به فدراسیون دعوت می کنیم تا اطلاعات خود در این رابطه را رسماً در اختیار مسئولان فدراسیون بگذارند تا از جزئیات ماجرا مطلع شویم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.