علیپور: فصل نقل و انتقالات را زیر نظر داریم

۲۹خردادماه،

علیپور، دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال در تماس تلفنی با برنامه ورزش و مردم در خصوص اینکه آیا حکم‌های جدیدی در مورد تبانی در فوتبال صادر شده است یا خیر، گفت: برخی از این پرونده‌ها هنوز مفتوح است و تبانی برخی اشخاص هنوز مطرح است که هم از طریق کمیته انضباطی و هم ستاد مبارزه با تخلفات فوتبال در حال پیگیری است. احتمالا هفته آینده احکام این اشخاص صادر خواهد شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی سایر نهادهای نظارتی و قوه قضائیه پرونده‌های تخلف در حال پیگیری است. کسانی می باشند که تخلف کرده یا رشوه داده‌اند که این موضوع سبب شده که تیمشان به لیگ برتر نیامده و به لیگ دو و سه سقوط کنند. پرونده این اشخاص در اختیار سازمان بازرسی کل کشور قرار گرفته است.

رئیس ستاد مبارزه با تخلفات فوتبال در خصوص فصل نقل و انتقالات و اینکه برخی مدیر برنامه‌ها دو قرارداد را با باشگاه امضا می‌کنند عنوان کرد: اسامی برخی از این مدیر‌برنامه‌ها که مجوز رسمی نداشتند به باشگاه و هیئت‌های فوتبال اعلام شدند و برخی دیگر هم که داشتند تخلفاتی را انجام دادند. شخصی به نام مهدی غفاری ۱۲۳ قرارداد با بازیکنان منعقد کرده بود که از نظر ما متخلف محسوب می‌شود. شنیده‌ایم باز هم این فرد فعالیت می‌کند. از همین‌جا اعلام می‌کنیم هرگونه همکاری با این فرد چه از سوی بازیکنان چه از سوی باشگاه‌ها جرم است.

علیپور ادامه داد: در دو ماه قبل با همکاری سازمان لیگ و دبیرکل فدراسیون تمام نقل و انتقالات را زیر نظر گرفته‌ایم. قرارداد نبی با دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان هم یکی از مواردی است که به آن رسیدگی می‌کنیم. اگر بازیکنی دو قرارداد امضا کند متخلف است. ابتدا به میزان ۵۰ درصد قراردادش جریمه می‌شود و در صورتی که رضایت باشگاه قبلی خود را نداشته باشد ممکن است محروم شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.