علی‌عسگر: محال است به استقلال فکر کنم

 به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، حمید علی‌عسگر گفت: متاسفانه در روزهای گذشته اتفاقاتی افتاد و نقل قول هایی از من منتشر شد که موضوع را حادتر کرد. امروز شنیدم چنین مشکلی به وجود آمده و تصمیماتی در خصوص من گرفته شده که خیلی از هواداران بر اساس اطلاعات منتشر شده تصور می کنند من به دنبال پیوستن به تیم رقیب هستم، اما زمانی که این خبر به گوش من رسید، خیلی ناراحت شدم.

وی ادامه داد: هواداران مرا می شناسند و می دانند در این باشگاه پرطرفدار رشد و پیشرفت کردم. از ۱۷ سالگی در این تیم بودم و جوان‌ترین بازیکن دربی هم محسوب می شدم. بازی کردن در پرسپولیس آرزوی من بود، به این تیم عشق می­ورزم و نمی خواهم آن را به آسانی از دست بدهم.

بازیکن پرسپولیس خاطرنشان کرد: امروز عصر نزد رویانیان رفتم و با وی صحبت کردم. همه چیز را به وی توضیح دادم. تا حدودی سوء تفاهمات برطرف شد. با این وجود من تابع تصمیم مدیریت باشگاه و سرمربی هستم. بعد از صحبت با رویانیان، جلسه ای هم با شیرینی داشتم و یکسری مسایل پیش آمده بود و وقتی با مسئولان باشگاه در میان گذاشتم تا حدود بسیار زیادی برطرف شد.

وی تاکید کرد: روز شنبه به تمرین می روم و با مانوئل هم صحبت می کنم. یکشنبه نیز در جلسه کمیته انضباطی شرکت کرده که مطمئنم با نگاه خاص رویانیان به بازیکنان مشکلی برای من به وجود نخواهد آمد. وی زحمات زیادی کشیده و نیت همه بازیکنان پرسپولیس این است که کاری کنیم تا باعث سربلندی پرسپولیس عزیز و هواداران خودمان شویم.

علی عسگر تصریح کرد: من دیروز هم در مصاحبه‌ای گفته بودم محال است به تیم استقلال فکر کنم. با پرسپولیس بزرگ شدم و با پرسپولیس زندگی می کنم و این تیم خانه اول و آخر من خواهد بود، مگر اینکه قرار باشد به تیم خارجی بروم. انشاالله این سوءتفاهمات برطرف می شود. از هواداران تقاضا می‌کنم به شایعات توجه نکنند و به تیم هایی که خواهان من هستند از همین جا می گویم که پیراهن پرسپولیس را به هیچ عنوان از دست نخواهم داد. از رویانیان هم تقاضا می کنم با توجه به رفع سوء تفاهمات بستر لازم برای حضور در تمرینات را فراهم کنند تا بتوانم به تیم کمک کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.