علی آبادی: من همراه افشار زاده هستم!

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: من در این مسافرت همراه آقای افشارزاده هستم و در خصوص جزئیات این مسافرت باید با آقای افشارزاده صحبت نمایید و من اطلاعات خاصی در این خصوص ندارم.

محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و بهرام افشارزاده بامداد امروز برای حضور در سی و یکمین نشست شورای المپیک آسیا، تهران را به مقصد ماکائو ترک نمودند، این درحالی بود که هیچ یک از اعضای اعزامی به این نشست حاضر به مصاحبه نبودند و خبرنگار اعزامی ما با اصرار فراوان با رئیس کمیته حاضر به گفتگو شد.

در همین جهت محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: من در این مسافرت همراه آقای افشارزاده هستم و در خصوص جزئیات این مسافرت باید با آقای افشارزاده صحبت نمایید و من اطلاعات خاصی در این خصوص ندارم.

علی آبادی در خصوص مسافرت به ماکائو و حضور در سی و یکمین نشست oca اظهار داشت: این نشست همانند نشست های پیشی به میزبانی oca برگزار می گردد که به طبع همهی NOC (کمیته های ملی المپیک) در آن شرکت می نمایند که بنده و آقای افشارزاده نیز به همانند دوره های پیش این بار در ماکائو در این نشست شرکت می کنیم.

علی آبادی در خصوص اهداف حضور در این نشست بیان داشت: هدف خاصی برای حضور در این نشست نداریم، این نشست از سوی oca برگزار شده و مربوط به بحث ورزش جهانی و تغییرات اساسنامه منشور المپیک است و  نشست در این چارچوب برگزار می گردد.

وی در خصوص اینکه آیا درباره نامه های IOC و خطر تعلیق فدراسیون های ورزشی صحبتی خواهد شد اظهار داشت: ما در این نشست به دنبال این هستیم که پاره ای از نامه های ارسال شده را پیگیری کنیم و با مسئولان کمیته بین المللی المپیک برای برگزاری انتخابات آتی به توافق برسیم.

وی عنوان داشت: مسئله اصلاح اساسنامه بعد از برگزاری انتخابات مجمع کمیته ملی المپیک پی گیری می شود.

شایان ذکر است: مسافرت وزیر ورزش، محمد عباسی در این مسافرت به سبب مشغله کاری لغو شد و قرار است حمید سوریان، بهداد سلیمی، مهدی قدمی و مهدی کرباسیان نیز امشب به ماکائو مسافرت نمایند.

گفتنی است، در این نشست قرار است در خصوص اصلاح اساسنامه فدراسیون های ورزشی ایران و برگزاری انتخابات براساس اساسنامه های تازه مورد تأیید فدراسیون های بین المللی و کمیته بین المللی المپیک صحبت هایی صورت گیرد./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.