علی دایی: بازی با تراکتور فقط سه امتیاز دارد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

فوتبال ایران

 

علی دایی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص بازی مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: مطمئن باشید چون بازی اولی است که در لیگ انجام می‌دهیم روز بسیار سختی را مقابل تراکتورسازان داریم. هر دو تیم به نظر من بازی حساس و سختی را در پیش دارند.

وی افزود: خوشبختانه تمرینات خیلی خوبی را انجام دادیم و بچه‌های ما با خوب کار کردن آماده این بازی حساس می باشند. به نظرم از همه لحاظ آماده یک استارت قوی در لیگ هستیم و ان‌شاءلله با یک بازی خوب به سه امتیاز بازی اول با انگیزه بالا فکر می‌کنیم.

دایی در پاسخ به سؤالی که آیا این بازی برای شما حساسیت ویژه‌ای دارد یا خیر گفت: این بازی مثل همه بازی‌ها فقط سه امتیاز دارد اما چون بازی اول است و بازی‌ای است که بعد از مدت‌ها من به پرسپولیس آمده‌ام، برای ما راستش را بخواهید مهم است البته برای هر دو تیم مهم است. چون اگر لیگ را خوب آغاز کنیم مطمئن باشید این برد به ما کمک زیادی در ادامه لیگ خواهد کرد. ما تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهیم تا لیگ را با یک استارت پرقدرت آغاز کنیم.

دایی خطاب به هواداران پرسپولیس نیز گفت: هواداران باید تا آخر بازی تیم خودشان را تشویق کنند، آنها دار و ندار پرسپولیس می باشند و هرگز نباید حتی یک دقیقه دلسرد شوند. ما کم و کاستی‌های زیادی داشتیم که ان‌شاءلله با حمایت هواداران آنها را باید به نقاط قوت تبدیل کنیم. من می‌دانم که می‌توانیم در روز بازی با تراکتور با جوانان و با تجربه‌هایی که داریم ان‌شاءلله یک نتیجه خوب بگیریم.

دایی در پاسخ به سؤالی که چرا در مراسم شنبه ‌شب حضور نداشتید، گفت: تا آنجایی که من می‌دانم برای برگزاری چنین مسابقاتی حتماً باید از سه ماه قبل برنامه‌ریزی شود تا بچه‌ها همه دور همدیگر باشند و بتوانند با یکدیگر کار کنند.

وی افزود: بعد از این مسائل من دیدم که در این بازی شرکت نکنم بهتر است. چون به خاطر خیلی از مسائل و اینکه یکی از مهم‌ترین دلایل این است که من همیشه برای ورزش و فوتبال احترام خاصی قائل هستم. برای تک تک هم‌بازی‌هایم احترام خاصی قائلم اما احساس کردم شب شنبه در آن بازی شاید تغییرها و مسائل مختلفی باشد به همین دلیل در آن دیدار که نمادین هم بود، شرکت نکردم.

 

به نقل از پایگاه اینترنتی نود

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.