علی ضیاء از دست مهمان برنامه به ستوه آمد!

شب گذشته در بیست و هشتمین روز از ماه مبارک رمضان ویژه برنامه ماه عسل که در این روزهای زیبای عرفانی و معنوی و لحظات استجابت دعا مهمان خانه های روزه داران است با اجرای سید علی ضیاء به روی آنتن رفت.

 

Ali.ZIA.2

 

مجری با این جمله ماه عسل بیست و هشتم را آغاز کرد: این برنامه به برکت اهل بیت تا روزهای آخر خود با استقبال مردم روبرو است در چهارمین روز از برنامه بود که مقابل در جام جم با استقبال هم وطنان روبرو شدیم که این حاکی از این است که برنامه ماه عسل جایگاه خود را پیدا کرده و سپاسگذارم از اینکه ما را دیدید و تحمل کردید.

 

وی افزود: باید از مخاطبان، عوامل پخش که خیلی حرص ما را خوردند تهیه کننده ها و کارگردان های برنامه و همچنین عوامل تیتراژ و کسانی که در ساخت این برنامه همکاری داشتند تشکر کنیم.

 

ضیاء ادامه داد: در این برنامه هیچگاه من وجود نداشته و همه با هم برای این برنامه زحمت کشیدیم. و پس از تیراژ آغازین برنامه با صدای بنیامین بهادری به مانند روزهای قیب نواخته شد. در آیتم حافظان قرآن کریم مسلمی استاد و داور ممتاز حفظ قرآن و همچنین حافظ کل قرآن مهمان این بخش از برنامه بود.

 

ایمان شجاعی متبری از فرقه ضاله بهائیت، عرفان ملکی متبری از فرقه ضاله بهائیت و سارا کرمی متبری از فرقه ضاله بهائیت از مهمانان بخش اول برنامه ماه عسل بودند. ایمان شجاعی متبری از فرقه ضاله بهائیت با حضور در این برنامه گفت: زاده بهائیت بودم و احکام و عقایدی که در این فرقه وجود داشت باعث ایجاد یکسری شبهات در من شد که برای پاسخ به این شبهات به قرآن مراجعه کردم.

 

وی در این باره تصریح کرد: بعد از مطالعه قرآن متوجه شدم اسلام بهترین دین است و با تحقیق در این باره دین شیعه را انتخاب کردم ولی خانواده ام هنوز دین بهائیت را دارند و من را طرد کرده اند. عرفان کرمی متبری از فرقه ضاله بهائیت عنوان کرد: به لطف مادرم و با یاری خداوند با دین اسلام آشنا شدم.

 

سارا کرمی متبری از فرقه ضاله بهائیت اظهار داشت: دوازده ساله بودم که به صورت پنهانی در مساجد شرکت می‌کردم به طوری که بهایی ها متوجه نشوند و پای سخنرانی های مذهبی می‌نشستم تا اینکه متوجه شدم اسلام دین زیبا و کاملی است.

 

وی افزود: زمانی که پدرم متوجه شد ما به دین اسلام مشرف شدیم من ومادرم را از خانه بیرون کرد. علی ضیا در ادامه برنامه عنوان کرد: هدف این است که یک قدم به خاطر خدا جلوتر برویم و این ماه هم بهانه ای برای این اتفاق است.

 

پدرام افشار رتبه چهارم کنکور سراسری در گروه تجربی به همراه مادر خود نگار سیتانی از مهمانان بخش دوم برنامه ماه عسل بودند. پدرام افشار با حضور در این برنامه گفت: مجری شبکه طبرستان هستم و در المپیاد موفق به کسب مقام شدم و شعر هم می‌گویم.

 

مجری خطاب به پدرام افشار گفت: از ترانه هایی که سروده ای یکی را بخوان و مهمان در پاسخ عنوان کرد در قسمت بعدی برنامه می‌‌خوانم و بعد ضیاء در قسمت بعدی از او خواست که یک شعر اگر در وصف امام زمان (عج) دارد را در این برنامه بخواند و دوباره مهمان گفت در قسمت بعدی برنامه خواهم خواند و بعد ضیاء با ناراحتی عنوان کرد من هر چه می‌گویم کسی به حرف من گوش نمی‌دهد دیگه به من برخورد.

 

در قسمتی از برنامه صدا قطع شد و ضیاء گفت: چون من در ابتدای برنامه از صدابرداری های ماه عسل تشکر نکردم صدا را قطع کردند و بعد عنوان کرد شوخی کردم کلا من را جدی نگیرید. و مجری برنامه با این جمله ماه عسل را به پایان برد: فردا منتظر یک برنامه فوق العاده در ماه عسل باشید.

 

ماه عسل ویژه برنامه ای است که در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۱۹ با اجرای سید علی ضیاء و تهیه کنندگی مجید یوسفی، کیوان مدنی از شبکه سه سیما پخش می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

فرهنگ و ادب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.