علی پروین:با این بازیکنان منتظر نتایج خوب هستیم

شنبه ۲۴ تیر – ۰۸:۳۵:۴۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

علی پروین گفت:هواداران باید صبور باشند و به تیم زمان بدهند تا جفت و جور بشود. آن وقت این تیم جواب خوبی می دهد.
به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری ممتاز، این ها صحبت های علی پروین است که سرد و گرم این فوتبال را چشیده است. پروین این روزها در صحبت های خود از هواداران می خواهد زمان کافی را به تیم بدهند.
علی پروین در حاشیه نشست امروز پیشکسوتان پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس بر این مساله تاکید کرد که ماحصل آن از حضورتان می گذرد: پرسپولیس در سومین بازی تدارکاتی خود برابر فولاد خوزستان به پیروزی رسید، آیا این نتیجه را به معنای آمادگی تیم برای شروع لیگ می دانید؟
بازی های تدارکاتی زیاد مهم نیست. نه روی باختش باید حساب کنیم و نه روی پیروزی در آن. بازی تدارکاتی برای شناخت تیم است. من اعتقاد دارم پرسپولیس باید در بازیهای اول و دوم لیگ خودش را بشناسد. ارزیابی شما در خصوص جایگاه واقعی پرسپولیس چیست؟
زمان خود ما در بازی های اول امتیاز می دادیم، اما در همان فصل راحت قهرمان می شدیم. در بازی های اول مربی تازه می خواهد بازیکنان را بشناسد. با این تیمی که بسته شده، توقع مردم بالا رفته است ولی باید کمی زمان بدهیم. ما می خواهیم پرسپولیس را به جایگاه واقعی خودش برسانیم و به امید خدا بعد از هفته های اول با ۴، ۵ پیروزی، خستگی را از تن همه ما بویژه سردار رویانیان خارج کنند. شما همیشه از پرسپولیس دهه ۶۰ به عنوان پرسپولیس رویایی یاد کرده اید، فکر می کنید تیم فعلی بتواند بخشی از آن خاطرات را زنده کند؟
الان فوتبال تغییر کرده است، فاصله ها کمتر شده است. من دلم می خواهد این تیم سختی های چند سال اخیر را جبران کند اما دهه ۵۰ و ۶۰ یک چیز دیگر بود. پرسپولیس الان هم یک چند سالی می شود که از قهرمانی دور شده است ولی به امید خدا با کارهایی که انجام شده، بتوانیم همان پرسپولیسی را ببینیم که همه را خوشحال می کرد. در حالی که همکاری خوبی بین شما و سردار رویانیان وجود دارد، بعضی مسائلی را مطرح می کنند که با حضور مربی خارجی نقش شما کمتر خواهد شد، در اینباره چه نظری دارید؟
به این حرف ها توجه نکنید. ما آمده ایم که با هم دوباره پرسپولیس را بسازیم. من همانطور که حضور دارم که در زمان دنیزلی بودم. می روم و به تمرینات سرکشی می کنم. نظر من این بود که پرسپولیس یک مربی درجه یک می خواهد. پرونده آقای مانوئل هم خوب است. حالا همه چیز بستگی به نتایج دارد ولی با این بازیکنان منتظر نتایج خوب هستیم. وقتی پرسپولیس در حال جذب بازیکنان بود جو سازی های زیادی شد، اما در مورد سایر تیم ها اینطور نیست؟
سردار در برنامه ورزش و مردم حرف قشنگی زد. وقتی قرار است باشگاه ۴۰ تا ۵۰ درصد بودجه را تامین کند، باید یک حرکتی از خودش نشان بدهد. این حرف ها که پول نفت و بنزین است، معنی ندارد و حرف بی ربطی است. اگر حرکتی نشود، پول از کجا بیاید؟ چرا الان که بعضی باشگاه ها در حال جذب بازیکنان میلیاردی هستند کسی حرفی نمی زند؟
شاید به این خاطر است که بازیکنان ما بیشتر به چشم می آمده اند. به نظر شما الان تیم از نظر مهره کامل است؟
تیم خوبی بسته شده اما یک  گلر خوب دیگر می خواهیم. البته آقای گردان خوب است ولی برای خود او هم بهتر است که یک دروازه بان خوب دیگر کنارش باشد. برای هواداران صحبتی دارید؟
هواداران باید صبور باشند. باید حوصله کنند و طاقتشان را بالا ببرند. الان تیم خوبی بسته شده است، هم بازیکن خوب داریم، هم مربی خوب، ولی کمی زمان می برد تا همه اینها با هم جور بشوند. مطمئنا اگر هواداران حمایت کنند، این تیم خواسته آنها را بر آورده می کند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۴۲۰۳۵۴۹۴۴۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.