علیدخت: از تیم‌های جوان پینگ‌پنگ در رقابت‌های بین‌المللی بیشتر استفاده شود

۲۵م آذر ،

abdolvahed mirzazadeh-1-48.jpg

سرمربی تیم پینگ‌پنگ باشگاه دی عنوان کرد که بازیکنان تیمش در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته‌اند و شانس حضور در فینال انفرادی مسابقات بین‌المللی پینگ‌پنگ کاپ فجر را هم دارند.

ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ قهرمانی تیمش در رقابت‌های بین‌المللی پینگ‌پنگ کاپ فجر، گفت: سطح این رقابت‌ها خوب بود و تیم‌های قدرتمندی همچون مجارستان، هند و اسلوونی در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.

وی ادامه داد: همچنین حضور تیم هایی همچون پتروشیمی و سپاهان ماهان هم به عنوان تیم‌های ایرانی بر ارتقا سطح کیفی این رقابت‌ها تاثیرگذار بود.

علیدخت با بیان این که برگزاری مسابقات بین‌المللی در ایران با عناوین مختلف برای پینگ‌پنگ بازان ایران تاثیر خوبی دارد، افزود: پیشنهادم این است که از تیم‌های جوان و امید در چنین رقابت‌هایی بیشتر استفاده شود تا آنها هم فرصت مسابقه دادن با ورزشکاران خارجی را داشته باشند.

سرمربی تیم پینگ‌پنگ باشگاه دی که برادران عالمیان را در ترکیب تیمش دارد، گفت: ما غیر از نیما و نوشاد عالمیان بازیکنان خوب دیگری هم داریم که در این رقابت‌ها خوب ظاهر شدند و در بخش انفرادی هم بازیکنان ما شانس رسیدن به فینال را دارند.

وی با بیان این که برگزاری اردوها با کیفیت مطلوب در ارتقا کیفی بازیکنان ایران تاثیرگذار است، گفت: پینگ‌پنگ بازان ایران باید فرصت تمرین با تیم‌های خارجی را داشته باشند و اگر شرایط اعزام به کشورهای دیگر وجود ندارد حداقل برای ۱۵ روز یک تیم خارجی به عنوان حریف تمرینی به ایران بیاید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.