علیرضا افتخاری: جوانان در پی پورشه سوار شدن بروند!

۰۷م اسفند ،

urlخواننده نام آشنای و با سابقه کشور خطاب به دست اندرکاران موسیقی: یکی بیاید و به داد ما برسد، به اهل موسیقی توجه کنید.

علیرضا افتخاری با اشاره به بی‌توجهی وزارت ارشاد به بخشی از جامعه موسیقی کشور گفت: سه چهار ساله است آن نظری که باید به موسیقی و هنر بشه نشده است.

وی افزود: ندانستن و نشناختن، دو برگ خود گم کردگی مسئولان بخش موسیقی است.

این خواننده اصفهانی گفت: آن کسی که می‌خواهد در باره افتخاری اظهار نظر کند باید خودش هنرمند باشد نه اینکه دکتر و مهندس در رشته‌ای دیگر در باره امثال افتخاری صحبت کند.

افتخاری با اشاره به غیر متخصص بودن مسئولان موسیقی گفت: مهندس مکانیک را گذاشته‌اند مسئول موسیقی و یا شخصی درحوزه‌ای دیگر درس خوانده دربارهٔ هنر من اظهار نظر می‌کند؛ این گونه امور سبب ناهماهنگی و جلوگیری از پیشرفت موسیقی می‌شود.

افتخاری افزود: نباید به سبب اینکه بعضی می‌گویند کهنه و دل آزار شده‌ام سه سال در خانه بنشینم؛ من هنوز می‌توانم بخوانم و صدا دارم.

وی با اشاره به اینکه برای جشنواره موسیقی فجر حتی یک دعوتنامه هم برای من نفرستادند گفت: من نباید دم در سالن جشنواره بروم و بگویم من افتخاری هستم و مرا راه بدهید؛ آن‌ها که در موسیقی مسئولیت دارند باید جواب بدهند.

این هنرمند با یادآوری اینکه من بیش از ۳۰ سال عمرم را در راه موسیقی گذاشتم افزود: من حتی بیمه ندارم و اگر مشکلی برایم پیش آمد آیا کسی به داد من می‌رسد.

افتخاری ادامه داد: چند سال قبل مرا به عنوان چهره ماندگار معرفی کردند؛ چهره ماندگار کیلوئی چند، این‌ها فقط القاب در حد یک امضاء است و عمل در پی آن وجود ندارد.

وی با انتقاد از وزارت ارشاد گفت: ارائه آمار در خصوص چاپ کتاب و مانند آن کافی نیست.

به نقل از واحد مرکزی خبر، افتخاری در پایان گفت: به جوانان می‌گویم در پی موسیقی نیایند چون کار و خانواده خود را باید هزینه کنند بهتر است آن‌ها در پی پورشه سوار شدن بروند چرا که با موسیقی حتی نمی‌توانند سوار موتورسیکلت هم بشوند.

منبع: واحد مرکزی خبر


موسیقی ایرانیان
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.