علیرضا حقیقی: یک اردو در تیم ملی نباشم اتفاقی نمی افتد

 

کارلوس کی‌روش معتقد است حضور در اروپا و تمرین کردن با تیم‌های اروپایی حتی در صورت بازی نکردن هم می‌تواند تجربه‌ خوبی برای بازیکنان تیم ملی باشد، بر همین اساس نظری را به تیم ملی دعوت می‌کند اما در این اردو از علیرضا حقیقی دروازه‌بان روبین‌کازان خبری نبود.

* به تیم ملی دعوت نشدی، دلیلش چه بود؟
– دلیلش را که نمی‌دانم اما به نظرم هیچ ایرادی ندارد و این صلاح کادر فنی بوده که من به این اردو دعوت نشوم. تمام تلاشم را می‌کنم تا دوباره برگردم و با قدرت در اردوهای تیم ملی حضور پیدا کنم.

* اما این دعوت نشدن تو که در اردوهای قبلی حضور داشتی کمی عجیب نبود؟
– خودتان گفتید، من در تمام اردوهای تیم ملی بودم و با مربیان و بازیکنان هماهنگ هستم حالا یک اردو هم نباشم اتفاق خاصی نمی‌افتد.

* فکر می‌کنی در اردوی بعدی حضور داشته باشی؟
– من سرباز وطنم هستم و هر وقت که صلاح بدانند در خدمت تیم ملی هم خواهم بود. به نظرم اکنون وقت این حرف‌ها نیست و باید به فکر بازی با کره باشیم. من اکنون تنها برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می‌کنم چراکه بازی سختی را با کره جنوبی در پیش دارد و امیدوارم با حمایت مردم و رسانه‌ها بتواند از سد این تیم بگذرد تا راه برای صعود به جام‌جهانی هموارتر شود.

* شرایطتت در روبین‌کازان چگونه است؟
– خدا را شکر وضعیت خوبی دارم و تمریناتم را به خوبی دنبال می‌کنم. کادر‌فنی خوبی داریم و تا به این‌جا در لیگ اروپا خوب نتیجه گرفتیم و در لیگ هم کارمان را ادامه می‌دهیم. هفته‌ ‌گذشته هم در لیگ اروپا بازی داشیتم که این بازی را بردیم و توانستیم در جدول با اینتر هم‌امتیاز باشیم.

* در بازی با اینتر هم نیمکت‌نشین بودی.
– قرار بود مقابل اینتر بازی کنم. دروازه‌بان تیم‌مان مصدوم شده بود و مربی تیم به من آماده باش داد اما وقتی شرایط دروازه‌بان اول به بازی رسید او در ترکیب قرار گرفت. هیچ نگرانی از بازی کردن ندارم و مطمئن هستم در اولین فرصت‌‌ توانایی‌هایم را نشان خواهم داد و اکنون فقط منتظر فرصتم.

* این فرصت چه زمانی خواهد بود؟
– من در بازی‌های دوستانه بازی می‌کنم و عملکرد خوبی هم داشتم. رسیدن به ترکیب اصلی واقعا کار سختی است و رقیب من هم دروازه‌بان تیم ملی روسیه بوده که هم با‌تجربه و هم فوق‌العاده است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.