علیرضا رضایی: کشتی نگرفتن در لیگ به نفع تقوی نیست

۰۱م آذر ،

382.jpg

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران معتقد است مهدی تقوی برای بازگشت به کشتی و تیم ملی باید خودش تصمیم بگیرد.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: تقوی بعد از ناکامی در المپیک باید از جایی دوباره وارد کشتی شود و لیگ میدان مناسبی برای این کار است. کشتی نگرفتن او در این شرایط به نفعش نیست.

وی افزود: سن تقوی هم به او این اجازه را می‌دهد که تا چند سال بتواند در سطح اول کشتی بگیرد ولی تصمیم‌گیری برای بازگشت به خود او بستگی دارد البته گویا با آقای خادم جلسه‌ای داشته ولی من از جزئیات آن اطلاع ندارم اما به نظر، این جلسه نتایج مثبتی داشته است.

مربی تیم اعزامی ایران به جام علی‌اف همچنین دربارهٔ آمادگی نفرات برای حضور در این رقابت‌ها اظهار کرد: از اول یا دوم آذر اردو برای حضور در این جام آغاز می‌شود و در مسابقات شرایط نفرات دعوت شده را برای انتخاب کشتی‌گیران دوم جام جهانی تهران و حتی در بعضی وزن ها نفرات اول را بررسی می‌کنیم.

وی ادامه داد: تمام نفرات دعوت شده به جام علی‌اف اعزام می‌شوند و شرایط و آمادگی آنها را در این جام می‌سنجیم تا بهترین‌ها برای جام جهانی تهران انتخاب شوند.

رضایی در پایان گفت: من، نوروزی و یک مربی دیگر اعضای کادر فنی و بیات به عنوان سرپرست به این مسابقات اعزام می‌شویم و رسول خادم هم به عنوان مدیر تیم‌های ملی تیم را همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.