علیرضا قربانی آثاری از خرم و خلعتبری را می خواند

۰۱ تیرماه ۱۳،

کنسرت خیریه علیرضا قربانی (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

علیرضا قربانی

موسیقی ایرانیان: تور کنسرتهای داخلی علیرضا قربانی به همراه ارکستر زهی ۲ تیرماه از شهر ساری با اجرای قطعاتی از همایون خرم و فردین خلعتبری آغاز می گردد.

حسین تفرشی مدیر برگزاری کنسرتهای علیرضا قربانی در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان،  با اعلام این خبر گفت: تور کنسرتهای داخلی علیرضا قربانی در سال جاری از ۲ تیرماه در شهر ساری آغاز و تا پایان تابستان در شهرهایی چون تبریز، شیراز، گرگان، یزد، همدان ، بندرعباس و … ادامه می یابد.

وی ادامه داد:در این تور- کنسرتها که از ۲ و ۳ تیرماه در شهر ساری برگزار می گردد ارکستر زهی به خوانندگی علیرضا قربانی قطعاتی از همایون خرم و فردین خلعتبری همچون رسوای زمانه، تو ای پری کجایی، شب دهم، مدار صفر درجه ، زندگی و … را اجرا می کند.

تفرشی با اشاره به همکاری خود با علیرضا قربانی گفت: بعد از اجراهای موفق کنسرت دیدار به آهنگسازی علی قمصری و خوانندگی علیرضا قربانی در سال ۹۱، برای سال تازه برنامه دیگری تدارک دیده شد که با ارکستری زهی قطعات تیتراژی علیرضا قربانی را به صورت صحنه ای به اجرا در بیاوریم از طرفی بواسطه درخواستهای بسیار مخاطبان کنسرتها مبنی بر اجرای قطعات خاطره انگیز استاد همایون خرم توسط آقای قربانی ، این آثار را نیز در رپرتوار این تورهای استانی قرار داده ایم.

  مدیر کنسرتهای قربانی در خاتمه خاطر نشان کرد: اولین اجرای علیرضا قربانی با ارکستر زهی در شهرهای کشورمان ، ۲ و ۳ تیرماه و در سالن سینما سپهر ساری برگزار می گردد.

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.