علیرضا قربانی مهمان برنامه ˝زنده رود˝ می‌شود

شنبه ۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

تهیه کننده کنسرت علیرضا قربانی خبر از حضور این خواننده در برنامه ˝زنده رود˝به iبهانه اولین اجرای زنده اش در اصفهان داد.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، امین پهلوان زاده که پیش از این نیز سابقه برگزاری برنامه‌های موفقی را برای خواننده‌های سرشناس پاپ از جمله علی لهراسبی و رضا صادقی را در کارنامه اش داشته، ضمن اعلام این خبر گفت :‌ برای این کنسرت زحمات بسیاری کشیده ایم واستقبال این روزهای مردم هنر دوست اصفهان از بلیت‌فروشی این برنامه خستگی همه این سختی‌ها را از تن مان در کرد .

این تهیه نماینده کنسرت خاطرنشان نمود:همین که توانستم اولین کنسرت علیرضا قربانی iبه همراه علی قمصری را در تاریخ ۱۶ و ۱۷ آبان ماه سال جاری iبه مدت دو شب و هر شب یک سانس در تالار رودکی ملک شهر اصفهان برگزار کنیم، افتخار هنری بزرگی برای من و مجموعه‌ام بود و امیدوارم مردم خوب اصفهان هم با استقبالی ویژه iبه دیدار هنرنمایی این خواننده محبوب و گروه حرفه ای بیایند.

وی ادامه داد : این کنسرت پیش از این قرار بود بعد از اصفهان در کرج نیز روی صحنه برود ولی بخاطر مصادف شدن با ماه محرم برنامه iبه تعویق افتاد و بعد از ایام سوگواری همین برنامه را با این دو بزرگوار در کرج روی صحنه خواهیم برد.

گفتنی ست، علیرضا قربانی در روز عید سعید غدیر خم iبه iبهانه اولین کنسرتش در اصفهان، مهمان برنامه “زنده رود”صدا و سیمای مرکز اصفهان خواهد بود.
 

پایان پیام/۴۵


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.