علیپور: تهران، قطب بزرگ ورزش کشور است

مجمع سالیانه هیات انجمنهای ورزشی استان تهران

رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی با اشاره به افزایش بودجه هیاتهای ورزشی به ویژه استان تهران گفت: تهران یکی از قطب های بزرگ ورزش کشور است .

به گزارش سرویس ورزشی برنا، “محمد علیپور” که در مجمع سالیانه هیات انجمنهای ورزشی استان تهران، سخن می گفت، افزود: باید اعتراف کرد که تهران با وجود آنکه سهم گسترده ای در موفقیت ورزش کشور داشته و دارد، ولی از نظر امکانات با مشکلات زیادی مواجه است.

وی در ادامه گفت: این یک واقعیت غیر قابل کتمان است که پنجاه درصد اعضای تیمهای ملی را ورزشکاران پایتخت تشکیل می دهند و تهران در تشکیلات ورزش یک قطب بی بدیل است، به همین سبب معتقدم که به هیات انجمنهای ورزشی این استان باید بیش از پیش عنایت شود.

علیپور با تاکید بر اینکه انجمنهای تحت پوشش این فدراسیون استقلال کاری و هویت دارند، گفت: هیات انجمنهای ورزشی استان تهران، یکی از هیاتهای فعال به شمار می آید و من قول می دهم با مساعدت مسوولان دلسوز وزارت ورزش و جوانان، بودجه و امکانات آن افزایش یابد.

“امیرحسین پیروانی” معاون اداره کل امور ورزش و جوانان استان تهران در این نشست تاکید کرد: باید از رشته های تحت پوشش فدراسیون انجمنهای ورزشی و هیات تهران حمایت کرد.

وی گفت: کمیته آموزش باید بیش از پیش فعالتر باشد و در شناسایی رشته های تحت پوشش به جامعه، آستین همت بالا بزند.

وی در ادامه اظهار داشت: افزایش بودجه و امکانات برای هیات انجمنهای ورزشی استان تهران یک ضرورت است و باید در این زمینه، کوشش کرد.

براساس این گزارش “یحیی دادویی مقدم” رییس هیات انجمنهای ورزشی استان تهران با اشاره به حضور فعال تیمهای تحت پوشش در مسابقات مهم داخلی و برون مرزی گفت: تهران در تمامی مسابقات معتبر داخلی نماینده داشته و بسیار فعال و ساعی است.
وی افزود: متاسفانه با وجود این جدیت و موفقیت، از نظر بودجه و امکانات در مضیقه هستیم و برای حرکت روبه جلو، نیاز مبرم به توجه بیشتر از سوی مسوولان داریم.
دادویی مقدم اظهار داشت: هیات انجمنهای ورزشی از نظر اعزام و میزبانی مسابقات گوناگون داخلی، در صف بهترینها قرار دارد ولی اعتبارات موجود، پاسخگوی این همه فعالیت نیست.

وی در پایان ضمن قدردانی از حمایت رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی و مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از این هیات گفت: امیدواریم مسوولان وزارت ورزش نگاه عمیق تری به ما داشته باشند تا بتوانیم برنامه های خود را قدرتمند تر از گذشته به پیش ببریم.

این نشست با حضور روسای کمیته های هیات انجمنهای ورزشی استان تهران در اداره ورزش استان تهران برگزار شد که در پایان انتخاب نایب رییس و دبیر هیات به دادویی مقدم واگذار گردید.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.