علیپور: قهرمانی در اکثر مواقع پیشنهادها را نپذیرفته بود اما محرومش کردیم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – فارس نوشت:

حجت‌الاسلام علیپور پس از آخرین جلسه رسیدگی به تخلفات بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: امروز آخرین جلسه برگزار شد و پرونده این بازی به ستاد تحویل داده شد. اعضای این ستاد هم ملاحظه کرده و نظر خود را اعلام کردند.
وی ادامه داد: پس از پایان این جلسه تیم داوری این بازی به غیر از کمک داور اول تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت‌های داوری در فوتبال محروم شدند.
علیپور گفت: محسن قهرمانی، کرمانشاهی و ایلدروم اشخاصی بودند که از فعالیت‌های داوری محروم شدند.
دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال ادامه داد: محمدرضا مولایی و علی حاتم هم از پرسپولیس و منوچهر بادیه از باشگاه نفتون هم از کلیه فعالیت‌های فوتبالی تا اطلاع ثانوی محروم شدند و سبب عمده محرومیت این اشخاص به غیر از داوران کتمان حقایق بوده است. ما فرصت‌های بسیاری در نظر گرفتیم تا اشخاص صادقانه مسائل را بیان کنند تا جو تلطیف شود.
علیپور عنوان کرد: انصافاً‌ داوران ما پاک می باشند و ما مسائل ناپاکی که هم که مطرح می‌شود را بررسی می‌کنیم.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توانید در مورد قهرمانی شفاف‌تر صحبت کنید که چه کاری کرده است،‌ گفت: پیشنهاد دهنده اشخاصی بودند که اعلام کردم و ما آنها را محروم کردیم. در بیشتر مواقع قهرمانی و همکارانش پیشنهادها را نپذیرفتند اما به سبب اینکه آن زمان اعلام نکردند ما محرومیت موقت برای آنها در نظر گرفتیم.
وی در مورد اینکه این اشخاص تا چه زمانی محروم خواهند بود، گفت:‌ نمی‌توانم در این خصوص چیزی را اعلام کنم که مردم منتظر باشند زمانی که همه چیز نهایی شود اطلاع‌رسانی خواهد شد. ممکن است که نیاز باشد از کمک سایر سیستم‌ها نیز استفاده کنیم.
وی ادامه داد: اظهارات دایی هم مبتنی بر حرف‌های مولایی بوده است. ما از سرمربیان و مدیران تیم‌ها درخواست می‌کنیم که در فدراسیون به روی آنها باز است و هر صحبتی که داشته باشند ما وظیفه داریم که رسیدگی کنیم.
دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال عنوان کرد: مصاحبه‌ها و کنفرانس‌ها باید فنی باشد و مسائل دیگری مطرح نشود که چندان خوشایند نیست.
وی در مورد درگیری مایلی‌کهن و دایی هم گفت: این موضوع در حیطه وظایف کمیته انضباطی است و قطعاً جرایمی در نظر گرفته خواهد شد.
وی در مورد صحبت‌های خانبانی آنالیزور سابق استیل‌آذین گفت:‌ آن بازی را همان سال بررسی کردیم و اتفاقاً داور یک پنالتی را هم برای استیل‌آذین گرفته بود اما همین که گفتند پاکت ۱۵ میلیونی آماده شده است یعنی می‌خواستند اقداماتی انجام دهند که این اقدامات هم لازم به بررسی بوده و احتمال محرومیت وجود دارد.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.