علی‌اکبر ولایتی به حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفت

۲۵خردادماه،

علی اکبر ولایتی در پی اعلام پیروزی حسن روحانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، پیام تبریکی برای رئیس‌جمهور منتخب ارسال کرد.

به گزارش حوزه احزابممتازنیوز، علی اکبر ولایتی در پیامی انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور تازه از سوی مردم را تبریک گفت که متن آن به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی

رئیس جمهور محترم منتخب

باسلام
حضور حماسه ساز ملت بزرگ ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، انسجام ملی را به نمایش گذاشت و در این برهه حساس ، امنیت ملی را تقویت کرد و دشمنان ملت را نا امید ساخت.

پیروز اصلی این میدان همانا مردم فهیم ما می باشند که به دعوت رهبر محبوب خود پاسخ گفتند و حماسه سیاسی را رقم زدند. جنابعالی نیز موفق به کسب رأی اعتماد ملت شدید که مایه مسرت است. این انتخاب را به مقام معظم رهبری ، ملت شریف و جنابعالی تهنیت می گویم و تداوم توفیق را برایتان مسالت می کنم . امید می رود در دوره ریاست جنابعالی، ‌مبانی «مردمسالاری دینی» که یادگار امام راحل است تحکیم یافته و گفتمان رهبری در «عدالت و پیشرفت» تحقق یابد و بتوان با همدلی، قانونگرایی، ولایتمداری و تعامل قوا نقاط ضعف را بسرعت برطرف کرد و با پیگیری راهبرد « مقاومت مدبرانه» بر حق و دستاوردهای هسته ای ابرام ورزید.

اینک با این اقبال مردمی و پس از تنفیذ و تحلیف، جنابعالی رئیس جمهور همه ملت و از جمله جریانها و اشخاص رقیب میباشید و لذا همراهی، همکاری و رعایت احترام جنابعالی ،‌ وظیفه همگان است .

خداوند بزرگ را شاکریم که نعمت های بیکران خود را همواره بر ملت ما ارزانی داشته است و امیدوارم قدردان نعمت های او باشیم . انه ولی النعم

علی اکبر ولایتی

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.