علی بختیار «خواب خورشید» را منتشر کرد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

bakhtiyarموسیقی – سودا مولائی: آلبوم موسیقی «خواب خورشید» به تهیه کنندگی و خوانندگی علی بختیار و آهنگسازی میدیا فرج نژاد توسط موسسه فرهنگی و هنری آوای باربد انتشار یافت.

این آلبوم شامل ۷ قطعه باکلام به نامهای صنما، نازنین، باده نوشین، ای سرنوشت، جان و جهان ، آواز چه سازم؟ و سرو آزادی با  اشعاری از حافظ، مولانا، سایه و فریدون مشیری و ۴ قطعه سازی به نامهای آوای مهاجر، تکنوازی تار، بر بال ققنوس و  دیر است و دور نیست  می باشد  که در دستگاه‌های همایون و چهارگاه آهنگسازی شده است.

نگاه ویژه به بهره‌گیری از قابلیتهای موسیقی نواحی و بعضی کشورهای دیگر و نیز اجرای متفاوت آوازها و تصانیف بر این مبنا از شاخصه‌های این آلبوم می باشد.

«خواب خورشید» با همکاری شروین مهاجر (نوازنده کمانچه و کمانچه آلتو)، میدیا فرج‌نژاد (نوازنده تار و بم‌تار)، علی پژوهشگر (نوازنده عود)، پاشا هنجنی (نوازنده نی)، کامران منتظری (نوازنده تنبک)، رابعه زند (نوازنده قانون)، ذکریا یوسفی (نوازنده دف و بندیر)، محسن پوربخت (نوازنده سنتور)، همایون نصیری (نوازنده سنج و دمام)، سینا ممتحن (نوازنده گیتار آکوستیک و گیتار باس و صدابرداری و میکس)، نوید دهقان (نوازنده کمانچه)، سعید بهرامی (نوازنده عود )، آریا فرج نژاد (نوازنده کوزه)، امیر آئین (گرافیک)، امیر مرزبان (ناظر ادبی)، هومن راد (مسترینگ دیجیتال)، فتاح زینوری (عکس) و علی بختیار (خواننده) به ثمر نشسته است.

این اثر اولین تجربه علی بختیار در کسوت خواننده می باشد، وی آواز را نزد مهیار شادروان فراگرفته است.

لازم به ذکر است که قطعه «سرو آزادی» به خوانندگی بختیاار  پیش ازین در فضای مجازی انتشار یافتن یافته و با استقبال خوبی روبرو شده بود.

«خواب خورشید» به صورت نسخه اصلی در شهرکتابها و فروشگاههای معتبر عرضه محصولات فرهنگی قابل تهیه می‌باشد.

در ادامه می توانید دموی این آلبوم را از طریق پایگاه اینترنتی موسیقی دانلود نمایید.

+ دانلود دموی آلبوم «خواب خورشید»

پوستر آلبوم خواب خورشید

پوستر آلبوم خواب خورشید (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

منبع: موسیقی Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.