علی دایی:تا زمانی که در فوتبال باشم سالم کار می کنم/باید تاوان حرف هایی که زده ام را بدهم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – علی دایی پس از پیروزی تیمش مقابل داماش گیلان گفت:«ما سر تر از داماش بودیم و خدا را شکر می کنم که این سه امتیاز با ارزش را گرفتیم.»

به گزارش ممتاز؛او در پاسخ به این سوال که چرا سر کمک داور داد می زدید این واکنش را نشان داد:«من روی صحنه خطا اعتراض کردم.کمک داور پرچمش مدت بسیاری بالا بود اما داور اصلا به کمکش نگاه نمی کرد.من هم به داور چهارم همین را گفتم.اصلا هم بی احترامی نکردم.در ضمن اگر من به عنوان سرمربی پرسپولیس اعتراض نکنم پس چه کسی باید اعتراض کند؟همین یک اشتباه می توانست به ضرر ما تمام شود.اگر داماش گل می زد چه اتفاقی می افتاد؟»
دایی ادامه داد:«مگر من از اخراج شدم می ترسم که داور چهارم مدام به من می گفت اخراجت می کنم؟فعلا باید مقابل هجمه هایی که علیه من وجود دارد بایستم چون یک سری حرف هایی زده ام و باید تاوانش را پس بدهم!من نمی دانم که اگر من اعتراض نکنم چه کسی باید به داور وسط بگوید که کمک داورش را ببیند؟من نمی دانم که چرا فقط صحنه های ما دیده نمی شود؟»
ادامه حرف های محرمی به حمایت محرمی از پرسپولیس مربوط می گردد.آنجا که او می گوید:«تشکر می کنم و به امید خدا مجتبی از این به بعد با ما هست.در ضمن پیروانی هم از ما حمایت کرده بود.او حرفی زده بود که واقعا به دل من چسبید.او گفت کسانی که خود را به خواب زده باشند نمی‌توان بیدار کرد. واقعا حرف قشنگی زد.عده‌ای را داریم که هنوز در حال پیش بردن اتفاق‌ها می باشند. من فیلمی دارم که اگر آن را بیاوریم حرفم را قبول می‌کنید.چرا به مردم دروغ می‌گویید؟ این مسایل مربوط به سال‌های قبل است.»
او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید شما به خاطر صحبت‌هایتان در مورد داوری باید هزینه‌های بسیاری را بپردازید این واکنش را نشان داد:«من دربارهٔ خودم حرف می زنم و نمی توانم کسی را زیر سوال ببرم.و تخلف باهم فرق دارد و فاصله بسیاری بین آنها وجود دارد. ممکن است من هم در تعویض‌هایم اشتباه کنم اما اینکه با بازیکن حریف صحبت کنم یک تخلف است. مطمئن هستم این مسایل نمی‌تواند یک سناریو باشد که به پرسپولیس ضربه بزند چون بحث ۳۵ میلیون هوادار مطرح است. امروز هم نمی‌دانم چرا داور چند صحنه را ندید؟ ولی در بازی سپاهان و بسیار مسایلی که از قبل اتفاق افتاده بود محکم حرفم را زدم. تا زمانی که در فوتبال باشم سالم کار می‌کنم.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.