علی دایی به خریدهایش اعتقاد ندارد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

علی دایی

 

سیدصالحی و دهنوی ۳۲ ساله و میثم حسینی ۲۶ ساله پیرترین خریدهای دایی می باشند و تنها تازه واردهایی بودند که در این دو بازی در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار گرفتند. بقیه بازیکنان ترکیب اصلی دایی، همان پرسپولیس لیگ دوازدهم می باشند که یک سال پیرتر شده اند. خریدهای جوان پرسپولیس فعلا در این دو بازی یا از روی نیمکت و سکو بازی های تیمشان را دیده اند یا دقایق کوتاهی به عنوان بازیکن ذخیره فرصت بازی پیدا کرده اند.

تعویض طلایی
پرسپولیس در دو بازی مقابل تراکتورسازی و ذوب آهن فقط یک گل زده و موقعیت های محدودی روی دروازه حریفانش ساخته است. پیام صادقیان در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی دقیقه ۶۶ وارد زمین شد و دقیقه ۸۰ پاس تک گل تیمش را برای سیدصالحی ساخت. در بازی پرسپولیس و ذوب آهن هم او دقیقه ۵۶ به زمین رفت. صادقیان در همین دقایق یک موقعیت خوب برای رضایی ساخت، بارها از جناحین ذوب آهن نفوذ کرد و یک ضربه آزاد به تیرک دروازه حریف زد.

۳ موقعیت با دو ضربه
محمد عباس زاده آقای گل لیگ یک، در این دو بازی فقط چند دقیقه فرصت بازی پیدا کرده است. او در دقیقه ۸۸ بازی پرسپولیس و ذوب آهن وارد زمین شد. او در دقیقه ۸۸ قبل از اینکه برای اولین بار توپ را لمس کند یک خطا پشت محوطه جریمه گرفت. اولین ضربه او به توپ، برگشت همین ضربه آزاد با یک ضربه برگردان بود که با اختلاف کمی از کنار دروازه خارج رفت. او در وقت های تلف شده هم یک ضربه دیگر به توپ زد و با همین ضربه خطای دیگری پشت محوطه جریمه ذوب آن به دست آورد.

استعدادهای خارج مانده
میلاد غریبی ستاره فصل قبل سایپا در این دو مسابقه حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرده است. او در بازی دوستانه سرخپوشان با استقلال اهواز که پس از بازی با ذوب آهن برگزار شد توانست برای پرسپولیس گل بزند. امید عالیشاه پدیده راه آهن که با اصرار دایی به پرسپولیس پیوست و یونس شاکری بازیکن فصل قبل ابومسلم هم شرایط مشابهی داشته اند. مهرداد کفشگری بازیکن سابق دایی در راه آهن هم فقط ۱۵ دقیقه در بازی با تراکتورسازی به زمین فرستاده شد. عباس زاده، شاکری و غریبی انتخاب های گل محمدی برای پرسپولیس بودند که قبل از حضور دایی با آنها توافق شده بود اما عالیشاه و کفشگری همراه دایی از راه آهن به پرسپولیس آمدند.

جدول خریدهای تازه پرسپولیس و دقایق بازی آنها (به ترتیب سن)
 

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.