علی دایی: ۹۰ سبب شد پنالتی ما را نگیرند/ این تیم شایسته قهرمانی لیگ است

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – علی دایی می گوید تیمش شایستگی قهرمانی در لیگ را دارد.

به گزارش ممتاز ؛ علی دایی از بازی تیمش در برابر ذوب آهن راضی است و می گوید:«بازی با ذوب آهن یکی از قشنگترین بازی های ما بود. ما در نیمه دوم بسیار خوب بودیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. البته قبول دارم بازی نیمه اول شاید آن کیفیت لازم را نداشته است.ما در این بازی به بازی از کناره ها پرداختیم. قصد داشتیم با سانتر از جناحین و حرکت در عمق دفاع ذوب آهن به گل برسیم که متأسفانه این طور نشد، از نتیجه بازی اصلا راضی نیستم اما از بازی بازیکنانم راضی هستم. امیدوارم در بازی‌های آینده مثل نیمه دوم بازی با ذوب آهن بازی کنیم.»
دایی البته از داوری بازی هم گلایه داشت و می گفت برنامه ۹۰ سبب شده است که پنالتی آنها را نگیرند. او در این باره گفت:«متأسفانه برنامه ۹۰ کار خودش را کرد .داور در دقیقه ۷۴ خطای پنالتی روی غلامرضا رضایی را نگرفت. این به سبب جوی بود که بعد از پنالتی هفته اول ما ایجاد شد. راستش من امشب ناراحت هستم و از این عصبانیت خوابم نمی برد چون این ۳ امتیاز را بسیار ساده از دست دادیم.»
دایی گفت خبری از بازی با هامبورگ ندارد و دربارهٔ نتیجه ای که برای پایان فصل تیمش برنامه ریزی کرده است هم گفت:«
دایی در مورد اینکه هدف‌گذاری‌اش در پرسپولیس چیست؟ گفت:« اول از همه می کوشیم که سهمیه آسیا را بدست بیاوریم . تیم جوانی داریم که با بازیکنان با تجربه تلفیق شده است. به نظر من این تیم شایستگی قهرمانی در لیگ را هم دارد.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.