علی فداکار با ۳ پیروزی و یک شکست از گردونه رقابتها کنار رفت

۰۲م آذر ،

بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان- فرانسه؛

کاراته کای وزن منهای ۸۴ کیلوگرم تیم ملی کاراته ایران، با سه پیروزی و یک شکست به کار خود در مسابقه های کاراته قهرمانی جهان در فرانسه پایان داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیست و یکمین دوره مسابقه های کاراته قهرمانی بزرگسالان جهان، از (چهارشنبه یکم آذر) با حضور نمایندگان ۱۱۳ کشور جهان در سالن برسی شهر پاریس پایتخت فرانسه آغاز شد.
 
علی فداکار نماینده وزن منهای ۸۴ کیلوگرم تیم ملی کاراته ایران، در اولین گام، زانو از کشور آفریقایی بنین را ۵ بر صفر مغلوب خود کرد و در گام دوم به مصاف بته ویچ قهرمان سال ۲۰۱۰ جهان از صربستان رفت.

این مبارزه با نتیجه صفر بر صفر مساوی به پایان رسید که داوران رای به برتری فداکار دادند تا نماینده شایسته کشورمان برابر قهرمان جهان به برتری دست یابد.
 
کاراته کای جوان ایران در سومین مبارزه خود با ملی پوش سوییسی مبارزه کرد و پس از تساوی ۶ بر ۶، به سبب حملات گسترده ای که در طول مبارزه از خود نشان داد، با رای داوران با پنج پرچم برنده شد تا به مرحله یک چهارم نهایی برسد.
 
نماینده وزن منهای ۸۴ کیلوگرم تیم ایران در این مرحله با تیموتی پترسون‌ دارنده مدال برنز جوانان جهان و قهرمان سال ۲۰۱۰ اروپا از هلند روبرو شد و پس از تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی با رای داوران با پنج پرچم مغلوب این ورزشکار ۲۷ ساله شد تا از رسیدن به دیدار نیمه نهایی باز بماند.

با شکست پترسون از هلند در مرحله نیمه نهایی برابر کاراته کایی از فرانسه، علی فداکار نتوانست راهی جدول شانس مجدد شده و از دور رقابت ها حذف شد.
 
پیش از این فرید حقیقی‌ در کاتای انفرادی و ذبیح اله پورشیب‌ در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم کومیته انفرادی به دیدار رده بندی راه یافتند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.