علی قمصری به کرمانشاه و بروجرد می‌رود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

علی قمصری پنجم و ششم خردادماه سال جاری در کرمانشاه و بروجرد به صحنه می‌رود.

کامران منتظری، نوازنده تنبک در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت در کرمانشاه و بروجرد هستیم که این کنسرت‌ها پنجم و ششم خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: در این کنسرت‌ها به همراه علی قمصری به اجرای برنامه می‌پردازیم و این کنسرت‌ها به سه‌نوازی تنبک، تار و عود اختصاص دارد.

منتظری خاطرنشان کرد: همچنین چندی پیش در تربت جام، مشهد و شیراز به صحنه رفتیم که این کنسرت‌ها مورد توجه مخاطبان قرار گرفت در نتیجه تصمیم گرفتیم در شهرهای دیگر نیز به اجرای برنامه بپردازیم.

این نوازنده تنبک در ادامه تاکید کرد: این کنسرت‌ها شامل دو بخش است که بخشی از این کنسرت به بداهه‌نوازی و بخش دیگر به اجرای قطعاتی از ساخته‌های علی قمصری اختصاص دارد. همچنین نام بعضی از قطعاتی که قرار است در این کنسرت‌ها اجرا شود؛ بی‌زمانی، آینه و…. است.

کامران منتظری در پایان دربارهٔ اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این کنسرت‌ها علی قمصری (تار) و سیاوش روشن (عود) از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند که من هم به عنوان نوازنده تنبک با این گروه همکاری می‌کنم.

 پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.