علی کریمی مسموم شد و به تمرین سرخپوشان نرسید

به گزارش ایرنا و به نقل از تارنمای رسمی باشگاه پرسپولیس تهران، تمرین روز دوشنبه سرخپوشان در حالی انجام شد که بنابر اعلام کادر پزشکی، علی کریمی به دلیل مسمومیت غذایی نتوانست در کنار سرخپوشان حاضر باشد.

روبرتو سوسا و امیر عابدزاده غایبان تمرین امروز بودند و محمد کنعانی به علت همراهی تیم ملی فوتبال در تمرین حضور نداشت. مهدی مهدوی کیا و سامان آقازمانی برنامه های اختصاصی و ویژه ای را انجام دادند و مسعود داستانی هم که استراحت دارد، کنار زمین حضور داشت.

تمرین امروز سرخپوشان با گرم کردن آغاز شد. سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه تمرینات سرعتی با موانع را انجام می دادند و گروه دیگر کارهای کنترل توپ و پاس دادن را در دستور کار داشتند. این تمرین در دو زمان انجام شد.

مرحله بعدی تمرین، بازی فوتبال در سه گروه سبز، سفید و طوسی بود. در جریان این بازی، بازار کری و خنده و شوخی هم گرم بود و این تمرین با وجود شاد بودن، خیلی هم جدی بود و بازیکنان سفت و سخت تمرین کردند.

وجیه الله چشمه سری پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تمرین امروز (دوشنبه) در ارتباط با آخرین وضعیت این دو بازیکن گفت: مهدوی کیا با توجه به آمادگی بدنی که دارد، پیشرفت خیلی خوبی داشته است. آقازمانی هم امروز بدون مشکل کار با توپ خوبی داشت اما با توجه به اینکه آسیب دیدگی او از ناحیه رباط مچ پا است، عجله نمی کنیم ضمن اینکه خود آقازمانی انگیزه بالایی دارد.

ورزشی. ** ۹۱۱۸ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۴۹۴۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.