علی لاریجانی: مقاومت‌ها، توطئه‌ها را به شکست کشانده و آینده‌ای روشن را برای مردم و دولت سوریه ترسیم می‌کند

۱۷م دیماه ،

به گزارش خبرآنلاین، علی لاریجانی در این دیدار با اشاره به تهاجم همه‌جانبه خارجی و ایستادگی مقاومت ملت و دولت سوریه در مقابل توطئه‌های خارجی تصریح کرد: این مقاومت‌ها، توطئه‌ها را به شکست کشانده و آینده‌ای روشن را برای مردم و دولت سوریه ترسیم می‌کند.

وی افزود: حمایت کشورهای خارجی از گروه‌های تروریستی و تندرو در سوریه سبب وارد شدن خسارات فراوان مادی و معنوی به مردم سوریه شده است و این کشورها در قبال این خسارت‌ها مسوولند.

لاریجانی در ادامه تضعیف دولت و رهبری سوریه را به زیان امنیت و آرامش منطقه دانست و خاطرنشان کرد: تضعیف دولت مرکزی و رهبری سوریه سبب به خطر افتادن یکپارچگی این سرزمین و تسلط گروه‌های تروریستی و تندرو می‌شود و در نتیجه چالش‌های امنیتی و سیاسی فراوانی برای منطقه و همسایگان سوریه ایجاد خواهد کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین بر حمایت کامل مجلس شورای اسلامی از گسترش همکاری‌های اقتصادی و پارلمانی فیمابین تاکید کرد.

در بخش دیگری از این دیدار نیز فیصل مغداد معاون وزیر خارجه سوریه ضمن قدردانی از حمایت‌ها و پشتیبانی همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از ملت سوریه در شرایط دشوار کنونی خاطرنشان کرد: دولت و ملت سوریه همواره به روابط با جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کنند و عمق دوستی و برادری میان دو ملت در شرایط دشوار کنونی مشخص است.

معاون وزیر امور خارجه سوریه در بخش پایانی صحبت‌هایش گزارشاتی از آخرین تحولات سیاسی و امنیتی سوریه ارائه داد و خاطرنشان کرد: ملت سوریه همانگونه که با ایستادگی و مقاومت تهاجم خارجی به کشورشان به شکست کشانده‌اند، در آینده نیز اجازه نخواهند داد دیگران دربارهٔ سرنوشت سرزمین سوریه تصمیم بگیرند.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.