علی مرادی: انتخاب گودرزی نقطه عطفی در امر ورزش و جوانان است

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > مدیریت ورزش – دبیرکل ایرانی کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا یکی از حامیان محمود گودرزی، وزیر تازه ورزش است.

به گزارش ممتاز؛ علی مرادی که اخیرا عضو کمیسیون بین قاره ای فدراسیون جهانی وزنه‌برداری هم شده، نامه‌ تبریکی برای محمود گودرزی نوشته است. در این نامه نوشته شده: بدینوسیله انتخاب شایسته نمایندگان مردم در خانه ملت مبنی بر سپردن سکان هدایت وزارتخانه ورزش و جوانان به دست توانمند دکتر محمود گودرزی را تبریک عرض کرده و ضمن تشکر از حسن نظر نمایندگان مجلس به گزینه مد نظر رئیس جمهور محترم، توفیقات واسعه الهی را برای وزیر تازه از خداوند منان و مهربان خواستارم.
این انتخاب به جا از آن جهت ارزش بیشتری می یابد که بدانیم حالا مسئولیت امور ورزش و جوانان بر عهده یک عنصر جهادگر، متخصص، تحصیلکرده و آشنا به مشکلات هر دو حوزه اجتماعی مورد اشاره قرار گرفته است. امید می‌رود با تلاش دست اندرکاران امر و هدایت و راهبری دکتر محمود گودرزی، جامعه ورزش و جوانان که همواره پیوندی ناگسستنی با یکدیگر داشته اند، راه تعالی و پیشرفت بیش از پیش را پس از سه ماه بلاتکلیفی این تشکیلات از سر بگیرند و نتایج رویکرد تازه در تمام عرصه ها و شئون اجتماعی متبلور شود.
این انتخاب ان‌شاءالله نقطه عطفی در امر ورزش و جوانان خواهد بود. بی شک همان‌طور که رئیس جمهور محترم در بیانات دفاعیه خود از وزیر پیشنهادی ایراد سخن کردند، این مسئولیت سترگ نیازمند تلاشی همه جانبه بوده و انتظار می رود تمام ارکان ذیربط، کارشناسان و متخصصان مربوطه برای یاری دکتر محمود گودرزی پا در عرصه مشارکت و همراهی بگذارند.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.