علی معلم: تکلیف کوروش کبیر را روشن می‌کنیم

جمعه, ۲۸ مهر ساعت ۲۰:۱۳ کافه سینما

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۶۸

+ ۶

(۶۸+)(۶-)(۳۸ نظر مردم در ساعات اخیر) علی معلم اعلام کرد: طی نشستی که روزهای آینده با مسعود جعفری جوزانی خواهم داشت، تکلیف «کوروش کبیر» را روشن می‌کنیم.

این تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگویی با خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت فیلم «کوروش کبیر» که مدت‌هاست فیلمنامه‌اش را برای دریافت پروانه ساخت ارائه کرده است، گفت: متاسفانه هنوز نظری اعلام نشده و با تغییراتی هم که در سازمان سینمایی و اداره کل نظارت صورت گرفته، همچنان منتظر جواب هستیم.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد پاسخی داده نمی‌شود، اظهار کرد: تنها در مقاطعی گفته‌اند، کار مهم است و باید تصمیم مهمی گرفته شود. همچنین اعلام کرده‌اند بعضی‌های دیگر هم می‌خواهند این کار را بسازند و یا می‌گویند حساسیت درباره موضوع وجود دارد که من این‌ها را نمی‌فهمم.

معلم ادامه داد: به هر حال سناریویی داده شده که قابل بررسی و نظردادن است و نظراتی که داده می‌شود همه در لفافه است و چیز روشنی را تاکنون به ما اعلام نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه ما همچنان در پی ساخت این فیلم هستیم، خاطرنشان کرد: ما از این کار منصرف نشدیم و باید راه‌حلی پیدا کنیم. شاید لازم باشد در سطح بالاتری این موضوع مطرح شود و یا منشاء تولید این فیلم را به کشور دیگری ببریم.

Tags:

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه سینما-آخرین اخبار و یادداشت های سینمای ایران و جهان
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.