علی نصیریان با «شکارچی شنبه» به تلویزیون می آید

در تعطیلات آخر هفته مصادف با روز جهانی قدس با فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما همراه شوید. فیلم های سینمایی و تلویزیونی «شکارچی شنبه»، «تولدی دیگر»، «قناری»، «بیگانگان»، «هیام»، «وفا»، «یخ۲»، «نامه های خیس»، «سینه سرخ»، «بازگشت…

در تعطیلات آخر هفته مصادف با روز جهانی قدس با فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما همراه شوید.

فیلم های سینمایی و تلویزیونی «شکارچی شنبه»، «تولدی دیگر»، «قناری»، «بیگانگان»، «هیام»، «وفا»، «یخ۲»، «نامه های خیس»، «سینه سرخ»، «بازگشت به حیفا»، «دیدار»، «برگی برای زیتون» و «سرزمین مادری» پنجشنبه و جمعه از شبکه های مختلف تلویزیون پخش می شود.

شبکه یک

شکارچی شنبه: پنجشنبه، ساعت ۲۲ / تولدی دیگر: جمعه، ۳۰ دقیقه بامداد

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «شکارچی شنبه» پنجشنبه ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

«شکارچی شنبه» داستان زنی یهودی است که پس از مرگ همسرش، با یک مرد مسیحی ازدواج کرده و کودک هشت ساله خود را در پی اقدامات حقوقی و اصرار پدربزرگش برای مدت کوتاهی به وی می سپارد.

علی نصیریان، امیریل ارجمند، دارین خمسه، آرسینه سوکیاسیان و مهدی فقیه در فیلم سینمایی «شکارچی شنبه» به کارگردانی پرویز شیخ طادی به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم جمعه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما بازپخش می شود.

۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه فیلم تلویزیونی «تولدی دیگر» به کارگردانی و تهیه کنندگی عباس رافعی از شبکه یک سیما پخش می شود.

طلال جردی، دارین حمزه و مونا کریم در فیلم تلویزیونی «تولدی دیگر» بازی کرده اند.

شبکه دو

قناری: پنجشنبه، ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه / بیگانگان: جمعه، ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه

فیلم تلویزیونی «قناری» به کارگردانی و تهیه کنندگی سپهر محمدی و با بازی عزت الله رمضانی، پرویز پورحسینی و مجید مشیری، پنجشنبه ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: «فرّخ» مردی است که برای گذران زندگی از خانه های مردم دزدی می کند. وی شبی به همراه همدستش برای دزدی به خانه ای می روند. هنگامی که فرخ قصد پایین پریدن از دیوار را دارد، سرش با جدول برخورد کرده و به کما می رود و…

فیلم تلویزیونی «بیگانگان» به کارگردانی عباس رافعی و تهیه کنندگی منصور سهراب پور، جمعه ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه از شبکه دو پخش می شود.

داستان فیلم تلویزیونی «بیگانگان» با بازی قصی خولی، مکسیم خلیل، محمد حداقی و لیلیا الاطرش درباره خاطرات یک فلسطینی مبارز از زمان اشغال کشورش توسط یهودیان صهیونیست است.

شبکه سه

هیام: پنجشنبه، ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه/ وفا: جمعه، ساعت ۹

فیلم سینمایی «هیام» ساخته محمد درمنش پنجشنبه ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: حسان متولد حیفا، دانشجوی ممتاز مهندسی و تبعه انگلستان برای ازدواج با دختر مورد علاقه اش هیام، از انگلستان عازم اردوگاه جنین در فلسطین اشغالی می شود و…

جهاد سعد، ریم علی و سامر عمران در فیلم سینمایی «هیام» بازی کرده اند.

فیلم تلویزیونی «وفا» جمعه ساعت ۹ از شبکه سه سیما پخش می شود. این فیلم از سریال «وفا» ساخته محمدحسین لطیفی تدوین و استخراج شده است.

هانیه توسلی، پوریا پورسرخ، فرهاد اصلانی، رضا ایرانمنش و بازیگران لبنانی عدی رعد، حسن عدنان، گیریتا غون و آنجو حمید در این اثر بازی کرده اند.

شبکه چهار

یخ۲: پنجشنبه، ساعت ۱۶ / نامه های خیس: جمعه، ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه

فیلم سینمایی «یخ ۲» به کارگردانی نیک کوپوس، پنجشنبه بیست وشش مرداد ساعت ۱۶ از شبکه چهار سیما بازپخش می شود.

فیلم تلویزیونی «نامه های خیس» به کارگردانی مرجان اشراقی زاده و تهیه کنندگی ناهید دل آگاه، جمعه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در قالب برنامه «سینما ۴» از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

«نامه های خیس» داستان دختری به نام راضیه را روایت می کند که سال هاست از مادر پیر و بیمارش نگهداری می کند. او با کار روی لباس عروس امورات خود را می گذراند تا این که با ورود پسری به زندگی اش، در زندگی او و مادرش تغییراتی به وجود می آید.

جواد عزتی و معصومه قاسمی پور در فیلم سینمایی «نامه های خیس» بازی کرده اند.

شبکه تهران

سینه سرخ: پنجشنبه، ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه / بازگشت به حیفا: جمعه، ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه

فیلم سینمایی «سینه سرخ» پنجشنبه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران روی آنتن می رود.

فیلم سینمایی «سینه سرخ» به کارگردانی میشل خلیفی، محصول مشترک کشورهای انگلیس، بلژیک، اسپانیا و فلسطین درسال ۱۹۹۵ ساخته شده است.

فیلم سینمایی «بازگشت به حیفا» به کارگردانی باسل خطیب و تهیه کنندگی قاسم حول، محصول سال ۲۰۰۵ سوریه، جمعه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه تهران پخش می شود.

شبکه شما

دیدار: پنجشنبه، ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه / برگی برای زیتون: جمعه، ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه

فیلم تلویزیونی «دیدار» پنجشنبه ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه از شبکه شما پخش می شود.

فیلم تلویزیونی «برگی برای زیتون» به کارگردانی وحید درخشش فر و تهیه کنندگی سعید عدالت خواه، جمعه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه شما پخش می شود.

شبکه قرآن و معارف سیما

فیلم تلویزیونی «سرزمین مادری» به کارگردانی و تهیه کنندگی کامبیز کاشفی، جمعه، ساعت ۱۵ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

در این فیلم مجید مظفری، هما روستا و گلاره عباسی بازی می کنند.

شبکه نمایش

فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «بوی پیراهن یوسف»، «دور دنیا در هشتاد روز۳»، «بازمانده»، «بعد از زلزله»، «فانوس سبز» و «لئون» پنجشنبه ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۳۰ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می شود.

فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «آوای وحش»، «دور دنیا در هشتاد روز۴»، «ارتفاع ۴۵/۶»، «خدایا بزرگی تو»، «نردبان خشم» و «شکارچی شنبه» جمعه ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۳۰ دقیقه و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می شود.

(www.jamejamonline.ir)

فرهنگ و هنر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.