علی پروین:گرفتن یک گیم از ایران برای شرقی ها آرزوست/فوتبال مراقب باشد که والیبال دارد سبقت می گیرد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – فارس نوشت:

علی پروین درباره موفقیت تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: واقعا روی تیم‌های والیبال ما بسیار خوب برنامه‌ریزی شده و جا دارد این موفقیت را به تمام بر و بچه‌های والیبال تبریک بگویم.

وی افزود: واقعا این موفقیت‌ها بسیار چشمگیر است اما متأسفانه ما آنها را کمی ریز می‌بینیم که اینطور خوب نیست. من یادم هست گرفتن یک گیم از شرقی‌ها برای والیبال ما آرزو بود و حالا گرفتن یک گیم از تیم ایران برای آنان آرزو است.

پروین ادامه داد: واقعا این بچه‌ها نمی‌دانم چه کار می‌کنند اما فوتبال مراقب باشد والیبال در حال شکستن رکورد و سبقت گرفتن از فوتبال است.

پروین خاطر نشان کرد: از این به بعد حریفان اصلی ما تیم‌های بزرگی مثل برزیل، ایتالیا و بزرگان دیگر می باشند و دیگر شرقی‌ها مقابل والیبال ما مجبورند که زانو بزنند این یک خبر خوب برای ورزش ما است و از طرفی دیگر ما پشتوانه بسیار خوبی هم در والیبال داریم، من همیشه بعد از فوتبال علاقه خاصی به والیبال داشتم و جای شما خالی همیشه در منزلم دست به توپ می‌شوم.

وی در پایان یادآور شد: ما بازیکنان بسیار ارزشمندی نیز در این مسابقات داشتیم که به نظرم باید به آنها افتخار کرد. همین که سرود ما در کشوری که مخالف ما است و هرگز دوست ندارد اسم خلیج فارس مطرح شود نواخته شد خودش یک افتخار است اما آنها هم باید بدانند که خلیج فارس همیشه فارس است و حالا هر فیلمی که می‌خواهند برای خودشان بازی کنند. دیدید که تیم والیبال ما دیشب تنها نبود و این همه جمعیت به عشق ایران و خلیج فارس یکپارچه در سالن بچه‌ها را تشویق می‌کردند. باور کنید من به این موضوع افتخار می‌کنم.

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.