علی پروین: این جایزه در کلکسیون جایزه‌هایم کم بود

۱۱اردیبهشت،

اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: این جایزه در کلکسیون جایزه‌هایم کم بود که حالا به آن اضافه شده است. البته چند روز پیش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مراسمی از پیشکسوتان باشگاه تقدیر کرد که کار بسیار خوبی بود و حالا هم خوشحالم که این توفیق نصیبم شده است که در این مراسم حضور داشته باشم.

  • به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،  علی پروین پس از دریافت تندیس و ستاره طلایی از AFC ابراز امیدواری کرد که فوتبال ایران و آسیا هر چه بیتشر به سطح بالای فوتبال در اروپا نزدیک شود.

  • رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس دربارهٔ دیدارش با رئیس شورای المپیک آسیا افزود: خواسته ما از وی این بود که فوتبال آسیا را به اروپا نزدیک‌تر کند. آن زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم فوتبالمان به تدریج به اروپا نزدیک می‌شد و حالا هم درخواستمان این است که این اتفاق بیفتد.

    عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از دریافت نشان ستاره طلایی AFC دربارهٔ مراسم کنفدراسیون فوتبال آسیا تصریح کرد: تاکنون در چنین مراسمی که با نظم و ترتیب بالا برگزار شود حضور نداشتم. مراسم این چنینی در ایران به هیچ عنوان منظم و مرتب نبوده است. امیدوارم پس از این هم شاهد چنین مراسم‌هایی باشیم.

    پروین در مورد استقبال ایرانیان مقیم در مالزی خاطرنشان کرد: پرسپولیس در همه جای دنیا طرفدار دارد و به همین سبب ما هر جایی که می‌رویم مورد توجه و لطف مردم و هموطنان خود قرار می‌گیریم.

    سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در پاسخ به این سوال که جایزه خود را چکار خواهد کرد، گفت: در خانه‌مان اتاقی دارم که همه جایزه‌هایم در آن قرار دارد. دختران من در این اتاق جایی را برای این جایزه درست کرده‌اند و آن را می‌خواهند بین تصویر من و همسرم قرار دهند.

    پروین دربارهٔ سفرش به مالزی افزود: این دومین سفر من به مالزی است، بار اول پیش از انقلاب ایران به این کشور آمده بودم و حالا می‌بینم که همه چیز در این جا تغییر کرده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.