علی پروین: وزیر تازه ارتباطات جایگزین نامی در هیئت مدیره پرسپولیس میشود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

علی پروین در حاشیه مراسم تحلیف یازدهمین دوره ریاست جمهوری در مجلس شورای اسلامی، در خصوص احتمال تغییر و تحول در هیات مدیره این باشگاه گفت: در حال حاضر باید منتظر حضور وزیر تازه ورزش و برنامه‌های ایشان برای این وزارتخانه باشیم، چراکه تصمیماتی مبنی بر خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تعیین کننده است.
 
وی در خصوص تداوم حضور محمدحسن نامی وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز گفت: از آنجا که امکانات باشگاه پیام متعلق به وزارت ارتباطات است و به مدت سه سال در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته از این رو پیش‌بینی می‌شود با حضور وزیر تازه ارتباطات، ایشان جایگزین آقای نامی در هیات مدیره پرسپولیس شوند.
بر اساس این گزارش در صورت تایید صلاحیت نهایی اعضای کابینه دولت دکتر روحانی، احتمالا تا ۱۰ روز آینده باید منتظر جایگزینی وزیر تازه با وزیر قبلی باشیم. براساس این گزارش هفدهم تیرماه امسال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با باشگاه پرسپولیس یک تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد. 
رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مراسم عقد این تفاهم‌نامه با بیان اینکه هر دو تیم بزرگ استقلال و پرسپولیس می‌توانند از امکانات وزارت ICT بهره ببرند گفت: تفاهم‌نامه‌ای که امروز امضا شد در راستای بهره‌برداری از امکانات باشگاه پیام توسط باشگاه پرسپولیس است و به زودی تابلوی پرسپولیس-پیام نصب خواهد شد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.